Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik probeer op mijn laptop internet te krijgen via een router.

Ik had alles goed ingestoken en ik wist niet wat het probleem was maar ik heb nu gezien dat mijn Intel® Pro Wireless-netwerkverbinding is uitgeschakeld.Als ik het inschakel zeggen ze dat het nog steeds uitgeschakeld is en dat je het moet inschakelen via de hardwareschakelaar.

Waar kan ik die vinden?:santaclaus:

Geplaatst:

Bij sommige laptops zit er aan de zijkant, voorkant of andere (meestal onlogische) plaats een klein knopj waarmee je de draadloze functie kunt in- en uitschakelen.

Meestal staat er een antennetje bij, en nog veel vaker is het een klein ondingetje dat je best niet te vaak bedient.

Ik zou zeggen: bekijk je laptop eens langs alle kanten, op zoek naar een knopje.

Geplaatst:
dankje, ik heb het knopje gevonden en het staat aan.

ze hebben mijn router gevonden maar wat moet ik nu doen om internet te krijgen? xD

Ergens in het configuratiescherm, netwerkinstellingen, rechtsklikken op je draadloze kaart, netwerkverbindingen weergeven (of laten zoeken ofzoiets), en normaal zou hij dan op zoek moeten gaan naar draadloze netwerken.

Van zodra hij de jouwe gevonden heeft, selecteer je die en druk je op "Verbinding maken".

Geplaatst:

Als ik op die intel PROset/wireless ga dan zeggen ze u bent met de router verbonden en signaalkwaliteit:uitstekend, hoe komt het dan dat ik niet op internet kan?

Geplaatst:

Dat kan verschillende oorzaken hebben...

Slecht ingestelde router, computer die "raar" doet...

Kun je met andere draadloze apparaten via die router op internet? (b.v. andere laptop)

En kun je met je laptop via een gewone netwerkkabel wel op internet? (netwerkkabel in laptop, andere uiteinde in router)

• 3 maanden later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.