Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoe vaak had je er dan last van; dagelijks of enkele malen per week?

Of was het bij bepaalde sites?

Als het bij enkele sites was, bezoek deze dan en kijk of je nog problemen hebt.

Hou het anders een week of 2 in de gaten en als het probleen uitblijft, mogen we er van uitgaan dat het is opgelost.

  • Reacties 44
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Vandaag is het probleem er weer.

Het is bij ongeveer driekwart van de sites (ook die van jullie).

Ik moet dan bij de instellingen (van Google Chrome) het vinkje weghalen bij "Een proxyserver voor het LAN-netwerk gebruiken".

Geplaatst:

Normaal hoef je dat toch maar 1 maal te doen?

Blijft die instelling dan niet behouden in Chrome?

- - - Updated - - -

De volgende keer dat eht voorkomt, zou je dan het volgende willen doen?

Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's uit, mogelijk kunnen ze conflicteren met zoek.exe (hier en hier) kan je lezen hoe je dat doet.

Start 51a612a8b27e2-Zoek.pngZoek.exe nogmaals met het onderstaande script.

  • Dubbelklik op Zoek.exe om de tool te starten.
  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.
     
    standardsearch; 
    autoclean;


  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht er geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw en klik op de knop zoek-results.log, de log verschijnt dan alsnog.
  • Post het geopende logje in het volgende bericht als bijlage.

Zoek.exe logbestand plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam "Zoek-results.log" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\\Zoek-results.log.)
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.

Geplaatst:

Ik had het net weer.

Ook even via Internet Explorer gekeken en daar doet het probleem zich ook voor.

Ik kon je vraag van bericht 25 niet uitvoeren, daar ik dan geen internetverbinding heb.

Heeft het zin om het alsnog te doen?

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.