Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Weet iemand een manier om een desktop een draadloze verbinding kan maken met een printer die gebruik kan maken van wifi?

Men desktop heeft internet door een rechtstreekse kabel.

Geplaatst:

Ja maar zo'n netwerkkaart moet op het moederbord geplaatst worden vermoed ik? Zijn daar verschillen in; maw zijn alle netwerkkaarten compatibel met eender welk moederbord?

Of waar ik net aan denk; gaat dat ook met een wifi-usb stick?

thnx nog eens!

Geplaatst: (aangepast)

De rode link in bericht 2 = wifi-usb stick

Maar je ook een draadloos wifi kaart kopen om op moederbord te plaatsen.

Maar misschien heb je nog een ander mogelijkheid als je merk, model en type van de printer vermeld.

aangepast door stegisoft
Geplaatst:

Probleem extra:

ik ik kocht en plaatste de tp link N900 pci expressie adapter op het moederbord in de plaats van usb-plaatje. Heb de binnenkant ook gestofzuigd. En dan gewoon opgestart en krijg volgend bericht;

"revoir and select proper boot device ..."

Ondertussen al geprobeerd met en zonder het usb plaatje van voordien; steeds zelfde bericht.

In de bios ook al gekeken maar dat lijkt me normaal.

Iemand een idee?

Geplaatst:

als je printer op het netwerk zit heeft ie dus contact via wifi met je router.

ik neem aan dat je desktop via een draad contact heeft met diezelfde router (zo gaat dat meestal in huis-tuin-en-keuken-opstellingen)

als dat zo is kan je gewoon bij printers toevoegen-netwerkprinter diezelfde wifiprinter terugvinden en installeren. daar heb je helemaal geen draadloos kaartje voor nodig.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.