Ga naar inhoud

Kan bijlage mail niet printen


nineke

Aanbevolen berichten

@clarkie: ze ziet het doc dus al in word, dus tot zover loopt het goed....

@nineke: als het document in word staat, kies je menu bestand en dan opslaan. dat is wat ik bedoel.

nog een mogelijkheid: het gaat toch niet om een document wat bestaat uit witte letters op een zwarte achtergrond? dan zie je dus niks op je print, vrees ik....

Link naar reactie
Delen op andere sites

@nineke,

Is de mogelijkheid er dat we het bestand zelf mogen uittesten of kan het niet omdat de inhoud privé is?

Komt de e-mail met die bewuste bijlage van een bekend persoon en ben je zeker dat de inhoud geen malware is?

Om welke reden moet het bestand uitgeprint worden?

Je kan ook Word viewer gebruiken om een Word- document uit te printen.

aangepast door clarkie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Neen dit is zeker geen malware,

de inhoud wil ik liever niet doorsturen,

het is nl een contract die wij door enkelen moeten ondertekenen,

vandaar dat ik dit moet kunnen uitprinten,

het uiprinten is ondertussen gelukt bij mijn dochter,

ik heb de mail doorgestuurd naar mijn dochter en zij heeft het kunnen uitprinten,

dus ligt het niet aan de mail zelf maar aan het systeem van mijn laptop

maar als ik nog eens zulke mail's ontvang wil ik weten hoe dit kan uitgeprint worden,

- - - Updated - - -

aangepast door nineke
twee maal
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je een bestand opent met een oudere bestandsindeling in een recente versie van Word bijvoorbeeld wordt dat geopend in compatibiliteitsmodus.

Dit om de opmaak en indeling van het bestand te behouden.

Ook worden bepaalde functies in het programma uitgeschakeld die mogelijk tot incompatibiliteit leiden met dus die oudere versie waarmee het bestand gemaakt is.

Er is dus niks mis mee als je dat ziet verschijnen bovenaan je venster van Word.

Maar jij hebt Word viewer nodig.

Je kan het downloaden via deze link.

aangepast door clarkie
Link naar reactie
Delen op andere sites

zoek in de help functie van uw Windowsversie naar PrintScreen en daar wordt uitgelegd hoe dat werkt.

bij mij druk ik op de knop Fn beneden links en de know PrtSc bovenaan rechts maar dat is bij elk merk anders!!!

daarna open je Paint, het tekenprogramma van Windows, open of plak je de schermfoto en die kan je dan uitprinten.

misschien moet je dit verschillende keren herhalen wanneer de tekst niet het volledig scherm vult.

er wordt dus een foto gemaakt van alleen wat op het scherm zichtbaar is; je print wat op het scherm staat!

in Paint kan je ook de tekst "bijsnijden" zonder de overtollige delen die niet nodig zijn.

selecteer eerst de tekst die je nodig hebt en daarna bijsnijden. zo bekom je wat je wil printen.

dit is voor een "leek" zoals ik de gemakkelijkste manier van werken.

dus geen geknoei meer met bestanden!

het kan dus met ELK bestand dat op het scherm zichtbaar is...

sukses

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.