Ga naar inhoud

D-link airplus G, 2.4Ghz

Aanbevolen berichten

hallo,

we hebben vanaf dit jaar een router via telenet gekregen. nu, ze hebben dus zo een bakje, verbonden met een switch(ook een d-link), die daarop verbonden naar de router. om de een of andere reden kan ik niet op mijn router geraken. wat mij de nodige frustraties geeft vermits een hele hoop poorten zijn geblokkeerd.

ik heb al geprobeerd rechtstreeks aan te sluiten op de router zonder succes, via de switch insteken heeft ook geen succes, en wireless ook niet. ik heb totaal geen idee meer wat ik nu nog kan doen om op de router te geraken.

iemand enig idee?

mvg

Joyce

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wist niet dat telenet ook routers gaf. Gewoonlijk geven die enkel een modem en een switch met eventueel een wireless accesspoint.

Om welke "router" gaat het hier? (merk en model)

Volgens mij heb je gewoon een wireless accesspoint en geen router.

ik weet het, heb het gisteren avond nog liggen opzoeke, is een wireless access point, kan deze dus niet instellen...dus nu een router kopen en deze aan die switch hangen.

toch bedankt voor je reactie!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.