Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Geacht forum,

ik heb het volgende probleem op mijn pc.

Als ik een e-mail verstuur met alleen tekst vanuit Ziggo, dan gaat dat perfect. Als ik bij de e-mail een attachment bijvoeg dan krijg ik de volgende foutmelding.

Mijn beveiliging ( F secure Client security) geeft dan aan dat de bijlage beschadigd is en dat de e-mail geblokkeerd wordt.

Dit fenomeen is er alleen bij Ziggo. Als ik b.v. G-mail of een e-mail programma van mijn werk gebruik gaat alles perfect.

Nu heb ik mijn virusscanner er al afgehaald en er weer opnieuw opgezet, maar zonder resultaat. Het e-mail programma waarmee ik werk heet Windows Live mail.

De besturing van mijn pc is Windows 7 Home premium.

Ik heb ook al contact gehad met Ziggo, maar volgens deze mensen ligt het bij Windows Live mail.

Ik kan alleen hopen dat een van jullie mij kan helpen om dit probleem op te lossen.

Bedankt alvast.

Met vriendelijke groet,

Ben Arets.

Geplaatst:
Heb je als test even je beveiliging uitgeschakeld en dan geprobeerd de e-mail te versturen?

Ik heb de beveiliging van email uitgezet, maar kreeg het nog niet verstuurd met attachment.

Met vr. groet,

Ben Arets

Geplaatst:

Mijn beveiliging ( F secure Client security) geeft dan aan dat de bijlage beschadigd is en dat de e-mail geblokkeerd wordt.

Heb je als test even je beveiliging uitgeschakeld en dan geprobeerd de e-mail te versturen?
Ik heb de beveiliging van email uitgezet, maar kreeg het nog niet verstuurd met attachment.

Is wel vreemd, je schakelt F secure uit en toch krijg je van F secure een melding?

Of begrijp ik het verkeerd?

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.