Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hey,steeds als ik mijn pc opstart krijg ik zwart scherm met wit pijltje,geraak ook niet in veilige modus

ik had windows 8,maar heb upgrade gedaan naar 8.1,dus de recovery disc wil hij niet aannemen,weet er iemand raad aub?

mijn kids hebben deze vanaf maandag weer nodig voor de school :dong:

• Reacties 25
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

Wat staat er op die recovery disc? Is het een schijfje om de pc terug naar fabrieksinstellingen te zetten of een systeemherstelschijf voor Windows 8?

Ben je in het bezit van een Windows 8 installatieschijf?

Geplaatst:

recovery disc windows 8,niet in bezit van installatieschijf,zat niet bij aankoop

- - - Updated - - -

heb wel nog een installatiecd van windows vista,maar deze doet niks op pc :(

- - - Updated - - -

ik vrees dat er niets meer aan te doen is zeker? :(

Geplaatst: (aangepast)

Is dat een schijfje dat je zelf gemaakt hebt?

Omdat ik niet zeker ben dat het om een herstelschijf gaat gaan we het even anders doen.

Via deze link (klik erop) kan je de herstelschijf downloaden.

Om te downloaden ga je in het venster zoals hieronder bovenaan het venster staan met de muis, je ziet dan de downloadknop.

post-23245-1417705922,9474_thumb.jpg

In het volgende venster klik je op download anyway.

post-23245-1417705922,9707_thumb.jpg

Eenmaal gedownload moet je het bestand op een cd of dvd branden via de functie image branden die je in de brandsoftware aantreft.

Als het schijfje gebrand is herstart je de computer.

Tijdens het herstarten van je computer zie je de tekst " druk op een willekeurige toets om op te starten vanaf cd of dvd verschijnen" druk dan bijvoorbeeld op de spatiebalk.

Dan voer je systeemherstel uit via geavanceerde opties. In deze link lees je hoe je de schijf moet gebruiken en uitvoeren.

aangepast door clarkie
Geplaatst:
ik heb het niet op cd kunnen zetten maar wel op usb,zou dit lukken?

Door het bestand op een stick te zetten zoals het gedownload is heb je geen opstartbare stick, dus dat gaat niet.

Is er nergens een Windows computer in de buurt die werkt en waarop je die cd kan branden?

Geplaatst:

neen,jammer genoeg niet :(

- - - Updated - - -

ik krijg nu wel mijn scherm om aan te melden,ik typ wachtwoord in en laad dan wel,maar terug erna direct zwart scherm met pijl...

- - - Updated - - -

ga binnen 45 minuten terug zijn,verpleegster is er juist,mijn excuses,ik hoop alsnog dat iemand me kan helpen....

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.