Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Beste,

Sedert 30 juli kan ik plots geen enkele bijlage meer openen in mijn windows mail. Als ik op de bijlage klik om deze te downloaden blijft hij bezit maar er opent niets. Alle mails met bijlagen van voor 30 juli kan ik zonder problemen openen. Ik heb reeds geprobeerd om outlook 2013 te installeren en te gebruiken doch deze crashte regelmatig zodat er hier vaak geen mail binnengetrokken werden of werden verstuurd.

Hopelijk kunnen jullie mij helpen. Ik heb me al rotgezocht op het net maar ben nu echt wel ten einde raad.

Groetjes

Gino Verstrepen

  • Reacties 28
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

Maak je gebruik van de App Mail of van Windows Live mail?

Wat voor een account heb je? Telenet.be of Skynet.be og gmail of.......?

En wat Outlook 2013 betreft wat versta je onder crashen? foutmeldingen? Welke?

Geplaatst:

Ik gebruik de app-mail. Kan je ook windows live mail gebruiken?

Ik heb een telenet-account.

voor Outlook: kreeg regelmatig de melding dat outlook slecht was afgesloten (terwijl dit niet zo was). nadien kreeg ik dan geen enkele mail meer binnen. Wanneer ik dan naar programma's ging en de ganse office liet bijwerken werkte hij weer, maar nooit niet lang. Het office er nu volledig afgesmeten.

Geplaatst:

De app mail is heel erg beperkt.

Je kan inderdaad Windows live Mail gebruiken, downloaden kan via deze link. (klik erop)

Hoe je het account van Telenet aanmaakt in WLM vindt je terug in deze link.


Moest je dan nog die problemen tegenkomen gaan we controleren op malware, dan voer je onderstaande uit.

Download 51a5f5d096dae-icon_RSIT.pngRSIT van de onderstaande locaties en sla deze op het bureaublad op.

Hoe je controleert of je met een 32- of 64-bitversie van Windows werkt kan je hier bekijken.

Dubbelklik op RSIT.exe om de tool te starten.

  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Vervolgens wordt de "Disclaimer of warranty" getoond, klik vervolgens op "Continue"
  • Wanneer de tool gereed is worden er twee kladblok bestanden geopend genaamd "Log.txt" en "Info.txt" .

RSIT Logbestanden plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam "Log.txt" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden in de map ""C:\\rsit")
  • Het logbestand met de naam "Info.txt" wat geminimaliseerd is hoeft u niet te plaatsen. (Dit logbestand wordt enkel de eerst keer bij het uitvoeren aangemaakt).
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.

De handleiding voor het gebruik van RSIT kan je HIER bekijken en we hebben ook nog een instructievideo.

Geplaatst: (aangepast)

Windows live mail gedownd en geinstalleerd. Account aangemaakt maar hij vertelt mij dat hij geen verbinding heeft met de server. Virusscan en firewall uitgeschakelt, nog geen verbinding. Hieronder vind je de foutmelding:

De IMAP-opdracht kan niet naar de server worden verzonden, vanwege fouten die geen verband houden met het netwerk. Dit kan bijvoorbeeld wijzen op onvoldoende geheugen op het systeem.

Configuratie:

Account: Telenet

Server: imap.telenet.be

Gebruikersnaam:

Protocol: IMAP

Poort: 993

Beveiligd(SSL): 1

CODE: 800ccc0e

Ik zal nu misschien eerst de controle op malware uitvoeren?

- - - Updated - - -

[ATTACH]35147[/ATTACH]

log.txt

aangepast door clarkie
e-mail adres verwijderd
Geplaatst: (aangepast)

Het logje wordt door de malware experts nagekeken zodra ze online komen en van hun ontvang je dan ook de nodige instructies.

Je hebt IMAP gekozen is dat bewust? Anders zou ik voor POP3 gaan.

Ook heb ik je e-mailadres verwijderd uit vorig bericht om spam te voorkomen.

aangepast door clarkie
Geplaatst:

Ik heb WLM een geconfigureerd met POP3. Dit werkte dus eventjes. Ik heb 117 berichten kunnen binnenhalen en dan plots.... niets meer. Volgende melding:

Voor het account Telenet (gino.verstrepen) kunnen geen berichten verzonden of ontvangen worden. Er is een time-out opgetreden tijdens de communicatie met de server.

Server: 'pop.telenet.be'

Windows Live Mail-fout-id: 0x800CCC19

Protocol: POP3

Poort: 995

Beveiligd(SSL): Ja

Volgens mij heb ik echt wel last van ofwel een virus of spam of iets da mij toegang tot de mail-server ontzegt.

Misschien nog nuttig: Als virusscan gebruik ik G Data Totalprotection.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.