Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

  • Reacties 28
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

Dit is dus het resultaat van de test:

Voor het account gino.verstrepen kunnen geen berichten verzonden of ontvangen worden. Het downloaden van kopteksten voor de map bijhouden is niet voltooid.

Reactie van server: De IMAP-opdracht kan niet naar de server worden verzonden, vanwege fouten die geen verband houden met het netwerk. Dit kan bijvoorbeeld wijzen op onvoldoende geheugen op het systeem.

Server: 'imap.telenet.be'

Windows Live Mail-fout-id: 0x800CCC0E

Protocol: IMAP

Poort: 993

Beveiligd(SSL): Ja

Bij het pas instellen van WLM trok hij alle mail binnen maar nadien dus niets meer. Echt frustrerend. Ik lees nu mijn mails rechtstreeks via mail.telenet.be en dat geen geen problemen.

De Mail-app van Windows 8.1 trekt de mails ook niet binnen.

Bij POP-configuratie: van hetzelfde.

Geplaatst:

Ik ben eens in je RSIT logje gaan kijken, je gebruikt GData?

Maar er is ook iets aanwezig van TrendMicro.

Welke versies gebruik je?

Gebruik je ook opruimsoftware, welke?

Je hebt het probleem vanaf 30 juli, een herstelpunt terug zetten naar de laatste datum die beschikbaar is voor 30 juli zou je probleem kunnen oplossen.

Hoe je dat kan doen lees je hier.

Geplaatst: (aangepast)

Naar mijn weten gebruik ik enkel G Data TotalProtection. Ik gebruik ook geen opruimsoftware.

Spijtig genoeg een herstelpunt beschikbaar. Heb pc nog maar enkele maanden dus had nog geen herstelpunt gemaakt :-(

aangepast door Ginostreep
Geplaatst:

Zou het kunnen dat er software van Trendmicro op stond bij aankoop van de laptop?

Welke merk, model en modelnummer heeft die laptop?

Herstelpunten worden automatisch aangemaakt of het zou moeten zijn dat je het uitgeschakeld hebt.

Voer ook onderstaande uit.

Download en installeer Speccy.

Speccy is er ook in Nederlandstalige versie, bij de installatie (of update) kan je de taal wijzigen van Engels naar Nederlands ... als je op het driehoekje klikt, krijg je een uitrolmenu waarin je Nederlands kan selecteren.

Wanneer, tijdens het installeren van Speccy, de optie aangeboden wordt om Google Chrome of Google Toolbar "gratis" mee te installeren dien je de vinkjes weg te halen, tenzij dit een bewuste keuze is.

525a111b37ea3-Speccy.PNG

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan "Bestand - Publiceer Snapshot" en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht. Zo krijgen we een gedetailleerd overzicht van je hardware.

Meer info over deze procedure lees je HIER.

Geplaatst:

Kuis ook eens je register op.

Download CCleaner. (Als je het nog niet hebt)

Installeer het (als je niet wilt dat Google Chrome op je PC als standaard-webbrowser wordt geïnstalleerd, moet je de 2 vinkjes wegdoen !!!) en start CCleaner op.

Klik in de linkse kolom op “Cleaner”.

Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en na de analyse op 'Schoonmaken'.

Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”.

Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”.

Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”.

Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”.

Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft.

Sluit hierna CCleaner terug af.

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, klik dan hier voor de handleiding.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.