Ga naar inhoud

Pc start niet meer op

Gast P-J

Aanbevolen berichten

Ik was een liedje op youtube aan het afspelen (geluid stond wel op maximum) en toen blokkeerde mijn pc. Ik heb hem dan gewoon afgezet en terug opgestart omdat dat nogal is voor gevallen en toen lukte een herstart wel maar nu niet. Als ik hem nu aanzet krijg ik een scherm met daarop verschillende keuzes om hem opnieuw op te starten, als ik dan iets kies, bvb veilige modus, dan begint hij zoals normaal op te starten en dan verspringt hij terug op het scherm om iets te kiezen en de pc opnieuw op te starten.

Dit zijn de keuze mogelijkheden:

-opstarten in veilige modus

-netwerkmogelijkheden

-de meest recente sessie

-gewoon

maar niks lukt. Kan iemand me helpen aub?

Groetjes,

PJ

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik zou eens opstarten in VGA mode. staat die er ook niet tussen?

het kan mss zijn dat er iets met je beeld is...wat mij eingelijk wel wat zou verbazen, vermits je zei dat het geluid wat hoog stond.

Nu , indien dit er niet instaat, zou ik eens zoeken naar een herstel cd van je besturingsprogramma. die heb je normaal bij je computer bijgekregen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is niks mis met het beeld.

Het is de bootsector van de harde schijf die fouten vertoont.

Opstarten met de installatiecd voor je windows erin en dan kiezen voor herstellen.

Voor meer details over hoe het juist moet, kan je op het forum zoeken naar fix mbr of fixboot

Ik had onlangs hetzelfde voor met de pc op het werk en daar is een nieuwe harde schijf in gemoeten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.