Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb onlangs een HP Deskjet 2540 gekocht.

Het probleem is dat de printer niet reageert om te afdrukken uit Word of PDF, zowel draadloos niet als via een USB aansluitng.

De installatie ging vrijwel foutloos, alle testafdrukken doen het prima. Ik heb ook de HP print and Scan doctor gebruikt, ook hiermee kon ik geen problemen vinden (de testafdruk hiermee ging ook goed).

Verder heb ik ook de oude printer van mijn laptop verwijderd, maar dat werkte ook niet.

Ook heb ik het opnieuw geïnstalleerd, maar dat werkt ook niet.

Er wordt ook geen printopdrachten gestuurd naar de printerque.

Wie kan mij hiermee helpen?

Geplaatst:

Excuses voor de dubbele mail:

Als ik bijvoorbeeld een willekeurige afbeelding van google opsla op mijn bureaublad en als ik het vervolgens open en op afdrukken klik stuurt hij het op naar de printer en print hij het gewoon uit! Draadloos!

Maar vanuit Word of PDF lukt het dus zowel draadloos als via USB aansluiting niet.

Geplaatst: (aangepast)

Weet niemand een oplossing voor mijn probleem?

Update: Printen vanuit PDF, Notepad en interpagina lukken wel, maar printen van uit alle MS Office programma's lukken niet.

Printen vanuit een andere laptop met MS Office gaat ook goed.

Wat ik tot nu toe allemaal gedaan heb:

Hp Print and Scan Doctor gebruikt --> Helpt niet

Micorsoft Office Fix it --> Helpt niet

Stuurprogramma's verwijderd en opnieuw geinstalleerd --> Help niet

Een sfc /Scannow gedaan --> Helpt niet

Microsoft en HP beiden tweemaal gebeld --> Hielpen ook niet

MS Office opnieuw geinstalleerd --> Helpt niet

En nog talloze andere oplossingen die ik op andere forums tegen kwam, maar echt niets helpt.

De meneer in deze link http://www.pc-helpforum.be/f186/nieuwe-printer-geinstalleerd-hp-deskjet-2540-a-67879/#post444583 lijkt hetzelfde probleem te hebben als ik.

Volgens mij is zijn probleem opgelost na een scan met combofix.

Kan ik dit ook zomaar doen?

Ik zou het erg waarderen als er iemand reageert, dit is echt ontzettend frustrerend dat ik elke dag direct na mijn colleges met deze probleem bezig ben.

aangepast door elham
Geplaatst:

Combogix mag je eigenlijk enkel gebruiken als een malware helper je dat vraagt, maar je kan wel het volgende uitvoeren.

Download 51a5f5d096dae-icon_RSIT.pngRSIT van de onderstaande locaties en sla deze op het bureaublad op.

Hoe je controleert of je met een 32- of 64-bitversie van Windows werkt kan je hier bekijken.

Dubbelklik op RSIT.exe om de tool te starten.

  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Vervolgens wordt de "Disclaimer of warranty" getoond, klik vervolgens op "Continue"
  • Wanneer de tool gereed is worden er twee kladblok bestanden geopend genaamd "Log.txt" en "Info.txt" .

RSIT Logbestanden plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam "Log.txt" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden in de map ""C:\\rsit")
  • Het logbestand met de naam "Info.txt" wat geminimaliseerd is hoeft u niet te plaatsen. (Dit logbestand wordt enkel de eerst keer bij het uitvoeren aangemaakt).
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.

De handleiding voor het gebruik van RSIT kan je HIER bekijken en we hebben ook nog een instructievideo.

Geplaatst: (aangepast)

Bijgaand treft u het logbestand.[ATTACH]35394[/ATTACH]

- - - Updated - - -

Ik heb wel deze logbestand gemaakt zonder dat de printer geinstalleerd is op deze laptop, omdat ik het verwijderd heb>

Maakt dat wat uit voor de log bestand?

log.txt

aangepast door elham
Geplaatst:

Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's uit, mogelijk kunnen ze conflicteren met zoek.exe (hier en hier) kan je lezen hoe je dat doet.

Download 51a612a8b27e2-Zoek.pngZoek.exe naar het bureaublad (niet de .zip- of .rar-versie)

  • Wanneer Internet Explorer of een andere browser of virusscanner melding geeft dat dit bestand onveilig zou zijn kun je negeren, dit is namelijk een onterechte waarschuwing.
  • Dubbelklik op Zoek.exe om de tool te starten.
  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.

  {1B4D240E-8BDE-4C8D-8B93-C74D2F8A8284};c
 C:\Program Files (x86)\FLV2PC;fs
 [-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\wow6432node\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Browser Helper Objects\{1B4D240E-8BDE-4C8D-8B93-C74D2F8A8284}];r64
 emptyfolderscheck;delete 
startupall; 
filesrcm;

  • Klik op de knop "More options" en vink nu de onderstaande opties aan.
  • Do a Quick Scan

  • Auto Clean
  • De optie "Scan All Users" staat standaard aangevinkt.
  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht er geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw en klik op de knop zoek-results.log, de log verschijnt dan alsnog.
  • Post het geopende logje in het volgende bericht als bijlage.

Zoek.exe logbestand plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam "Zoek-results.log" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\\Zoek-results.log.)
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.

Geplaatst:

Dubbelklik op Zoek.exe om de tool te starten.

  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.

 
 C:\windows\tasks\DLL-files.com Fixer_MONTHLY.job;f
 C:\Program Files (x86)\Dll-Files.com Fixer;fs
 C:\windows\tasks\DLL-files.com Fixer_UPDATES.job;f
 C:\windows\SysNative\tasks\AutoKMS;fs
 C:\windows\SysNative\tasks\DLL-files.com Fixer_MONTHLY;fs
 C:\windows\SysNative\tasks\DLL-files.com Fixer_UPDATES;fs
 [HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Wow6432Node\Mozilla\Firefox\Extensions];r64
 "ext@VideoPlayerV3beta958.net"=-;r64
 CHRdefaults;

  • De optie "Scan All Users" staat standaard aangevinkt.
  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht er geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw en klik op de knop zoek-results.log, de log verschijnt dan alsnog.
  • Post het geopende logje in het volgende bericht als bijlage.

Zoek.exe logbestand plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam "Zoek-results.log" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\\Zoek-results.log.)
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.