Ga naar inhoud

Pc is erg traag

beaba

Aanbevolen berichten

Ne, echt.

Ik denk via deze site: Free Internet Security 2014 Download | Comodo Internet Security v6

Helemaal zeker ben ik er niet van maar het dit lijkt mij het meest logisch.

Ik heb destijds de stappen gevolgd zoals Schoonepc het installeren van Comodo beschreef.

Hoe herken je dat het een besmette versie is in mijn geval?

aangepast door beaba
Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 34
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Dat lijkt een officiële download te zijn ... en toch zijn er meldingen van besmette onderdelen in de vorige scan. Even dubbelchecken:

Download 51a5d49d0da93-icon_EAM.pngEmsisoft Anti-Malware naar het bureaublad.

• Dubbelklik op "EmsisoftAntiMalwareSetup.exe" om Emsisoft Anti-Malware te installeren.
  • Kies in het volgende scherm de gewenste taal en klik op "OK"
  • Selecteer de optie "Ik accepteer de licentieovereenkomst" en klik op "Installeren"
  • Klik in het licentiescherm op de knop "Volgende" .
  • Vink in het volgende scherm de optie "Update extra talen uit" en klik op volgende.
  • Klik nu op de optie "Computer scannen" en kies de optie "Slim" en druk op de knop "scan"
  • Laat de gevonden items in quarantaine plaatsen en klik op "Rapport bekijken" plaats de inhoud hiervan in het volgende bericht als bijlage.
  • klik op volgende nogmaals op volgende en daarna op voltooien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga dat doen.

Is jouw advies ook Comodo, zowel de firewall als het antivirusprogramma?

Mijn voorkeur gaat naar een combinatie van Comodo als firewall en een andere (zelfs gratis) antivirusscanner (Avast, AVG, Antivir). Maar dat is uiteraard een geheel persoonlijke keuze.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.