Ga naar inhoud

trage laptop en crashes


Aanbevolen berichten

Gast sander2304
Geplaatst:

hallo allemaal

ik heb sinds april een acer aspire v3-772g gekocht, en zit nu met volgende problemen:

mijn laptop is zeer traag geworden zowel als bij het opstarten van de laptop en het openen van programmas.

en ik zit ook nog met het volgende probleem crashes :

heb een paar foto's toegevoegt in bijlage:

iemand enig idee hoe ik deze problemen kan verhelpen?

ik heb zelf al ccleaner en malwarebites geprobeert maar zonder succes!

alle oplossingen zijn welkom!!!

post-50113-1417705942,4261_thumb.jpg

post-50113-1417705942,4648_thumb.jpg

post-50113-1417705942,4959_thumb.jpg

Geplaatst:

Laten we eerst eens kijken of malware aanwezig is op je computer.

Download 51a5f5d096dae-icon_RSIT.pngRSIT van de onderstaande locaties en sla deze op het bureaublad op.

Hoe je controleert of je met een 32- of 64-bitversie van Windows werkt kan je hier bekijken.

Dubbelklik op RSIT.exe om de tool te starten.

  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Vervolgens wordt de "Disclaimer of warranty" getoond, klik vervolgens op "Continue"
  • Wanneer de tool gereed is worden er twee kladblok bestanden geopend genaamd "Log.txt" en "Info.txt" .

RSIT Logbestanden plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam "Log.txt" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden in de map ""C:\\rsit")
  • Het logbestand met de naam "Info.txt" wat geminimaliseerd is hoeft u niet te plaatsen. (Dit logbestand wordt enkel de eerst keer bij het uitvoeren aangemaakt).
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.

De handleiding voor het gebruik van RSIT kan je HIER bekijken en we hebben ook nog een instructievideo.

Geplaatst:

Even vraagje vooraf: je zit met Avira Antivir en Bitdefender, twee anti-virusprogramma's. Dat is geen goed idee, want die kunnen elkaar eerder tegenwerken dat je beveiliging versterken. Welk is je actieve scanner die je wil behouden ? Want dan nemen we in de behandeling meteen de tweede scanner mee om te verwijderen.

Gast sander2304
Geplaatst:
Even vraagje vooraf: je zit met Avira Antivir en Bitdefender, twee anti-virusprogramma's. Dat is geen goed idee, want die kunnen elkaar eerder tegenwerken dat je beveiliging versterken. Welk is je actieve scanner die je wil behouden ? Want dan nemen we in de behandeling meteen de tweede scanner mee om te verwijderen.

De bitdefender heb ik gisteren eerst verwijderd voordat ik avira heb geinstaleerd.

Geplaatst:
De bitdefender heb ik gisteren eerst verwijderd voordat ik avira heb geinstaleerd.
Dan zitten er toch nog heel wat sporen van dit programma in je logje. Die nemen we dan ineens mee in de behandeling.

Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's uit, mogelijk kunnen ze conflicteren met zoek.exe (hier en hier) kan je lezen hoe je dat doet.

Download 51a612a8b27e2-Zoek.pngZoek.exe naar het bureaublad (niet de .zip- of .rar-versie)

  • Wanneer Internet Explorer of een andere browser of virusscanner melding geeft dat dit bestand onveilig zou zijn kun je negeren, dit is namelijk een onterechte waarschuwing.
  • Dubbelklik op Zoek.exe om de tool te starten.
  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.

  Bitdefender Wallet Agent;s
 Bitdefender Wallet;s
 Bitdefender Wallet Application Agent;s
 Bitdefender Wallet Agent;s
 C:\Program Files\Bitdefender;fs
 MyPC Backup;s
 BackupStack;s
 C:\Program Files (x86)\MyPC Backup;fs
 [HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run];r64
 "InstallerLauncher"=-;r64
 C:\ProgramData\Bitdefender;fs
 C:\Program Files\Common Files\Bitdefender;fs
 C:\Program Files (x86)\DVDVideoSoft;fs
 C:\Users\sanderc\AppData\Roaming\DVDVideoSoft;fs
 CHRdefaults;
emptyfolderscheck;delete 
startupall; 
filesrcm;

  • Klik op de knop "More options" en vink nu de onderstaande opties aan.
  • Do a Quick Scan

  • Auto Clean
  • De optie "Scan All Users" staat standaard aangevinkt.
  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht er geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw en klik op de knop zoek-results.log, de log verschijnt dan alsnog.
  • Post het geopende logje in het volgende bericht als bijlage.

Zoek.exe logbestand plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam "Zoek-results.log" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\\Zoek-results.log.)
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.

Gast sander2304
Geplaatst:

terwijl ik dit programma uitvoerde kreeg ik om de zoveel tij deze melding foto1.

ik heb wel het zoek-results.log bestand maar weet niet of ie volledig is omdat mijn pc crashte zie foto2

post-50113-1417705942,8042_thumb.jpg

post-50113-1417705942,8412_thumb.jpg

zoek-results.log

Geplaatst:

Neen, dit logje is niet volledig. Kijk eens in je C-partitie of je daar een meer compleet log van zoek.exe kan vinden ? Zo ja, mag je dit in een volgend bericht hangen.

Geplaatst:

Ik kan geen logje maken.

Mijn laptop blijft crashen zie post 1 foto's. Telkens als ik opnieuw opstart crasht ie.

Ik hoop dat je mij hiermee verder kunt helpen.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.