Ga naar inhoud

Na update geen geluid

almi

Aanbevolen berichten

Ik heb exact hetzelfde probleem sinds vanmiddag, het geluid deed het nog, en toen was mijn Acer Aspire aan het updaten en na het opnieuw opstarten stond er ook bij het geluidknopje een rood kruisje. Ik heb wat hierboven staat keurig uitgevoerd maar helaas tevergeefs is het bij mij ook niet gelukt. Als ik op configuratiescherm klik of opnieuw wil "windows updaten" loopt het vast, krijg ik een wit scherm en kan ik het ook niet meer wegklikken...

Enig idee wat ik nog kan doen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha tja ik ook snap er niks van alles liep 500%,dacht maar updates waren er 6 geloof ik dat het beter zou gaan maar helaas,nog nooit mee gemaakt dit.

rood kruis in het speaker icoon.

op windows updates klikken draaid het rondje wel naast de muispijl maar doet niks.

en ben mijn herstelpunten kwijt ,toen hij prima was...............................................................ff afwachten maar op de experts van hier:top:

Ja ik heb precies hetzelfde. Vreemd, hoe dat opeens gebeurd na updates... ben tenminste niet de enige!

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.