Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

haha, gevonden waar je foutmelding vandaan komt. xD

Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's uit, mogelijk kunnen ze conflicteren met zoek.exe (hier en hier) kan je lezen hoe je dat doet.

Start 51a612a8b27e2-Zoek.pngZoek.exe nogmaals met het onderstaande script.

  • Dubbelklik op Zoek.exe om de tool te starten.
  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.
     
    C:\Users\Hugo van Doorne\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Startup\bnjwddbn4.lnk;f
    


  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht er geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw en klik op de knop zoek-results.log, de log verschijnt dan alsnog.
  • Post het geopende logje in het volgende bericht als bijlage.

Zoek.exe logbestand plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam "Zoek-results.log" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\\Zoek-results.log.)
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.

Wat je traagheid betreft...

Malwareprobleem is opgelost

Opstarters zijn onder handen genomen

We kunnen de staat van je harde schijf nog eens controleren:

Download HD Tune en sla het bestand op.

Installeer HD Tune en start deze na de installatie op.

HDTune-error-scan.png

Vervolgens ga je naar het tabblad Error Scan, selecteer de harde schijf die je wil controleren en druk op Start.

De controle kan een hele tijd in beslag nemen afhankelijk van de grootte van de te controleren harde schijf.

Wat is het resultaat van deze test?

  • Reacties 62
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Beste Jion,

sorry voor de laten reactie ik had helaas afgelopen geen tijd om achter mijn computer te kruipen ik heb het programma zoek.exe al eroverheen gehaald en hij is nu bezig met de hard schijf

zodra die klaar is bericht ik je weer.

nogmaals sorry

Geplaatst:

[ATTACH]35802[/ATTACH] Het logje van zoek exe is hier

het programma voor de harde schijf zag er goed uit alle vakjes waren groen.

0% damage

scanning speed 89.7 MB/sec

position 953488 MB

Elapsed time 202:51

hoop dat je hier wat mee kan het dat het er goed uit ziet

zoek-results 4.txt

Geplaatst:

Geen probleem hoor, je post wanneer je kan. Wij zijn hier ook niet 24/7 aanwezig. ;-)

Als ik het goed heb, dan krijg je die foutmelding nu niet meer, klopt?

Ga naar start -alle programma's - bureauaccessoires.

Klik met rechts op het icoon van de opdrachtprompt en kies voor uitvoeren als administrator om het opdrachtprompt te openen.

Typ sfc /scannow en druk enter. (let op de spatie voor de / )

Alle windows systeembestanden worden nu gecontroleerd op fouten en indien nodig vervangen door een correcte versie.

Hou de windows installatie cd/dvd bij de hand (als je er een hebt) want er kan om gevraagd worden.

Na de scan krijg je een overzicht van de resultaten en een verwijzing naar een CBS logbestand.

Wanneer u de melding krijgt: "Er zijn geen schendingen van de integriteit gevonden", voert u onderstaande niet uit. Krijgt u wel foutmeldingen, dan kan u onderstaande uitvoeren zodat we in een logje naar je problemen kunnen zien:

Typ nu findstr /c:"[sR]" %windir%\\Logs\\CBS\\CBS.log > "%userprofile%\\Desktop\\sfcdetails.txt" en druk enter.

Let op de spatie voor de / en %windir% en voor en na de >.

Nu zou je op je bureaublad het bestandje sfcdetails.txt moeten zien.

Voeg dit bestandje toe aan een volgend bericht.

Hoe je een bijlage toevoegt aan een bericht, kan je lezen in deze handleiding.

Geplaatst:

jaaaa de melding is weg dat is in ieder geval al wat haha

de opdrachtprompt zei dat er geen schendingen van integriteit gevonden zijn.

verder is het opstarten nog niet veel beter tot het scherm waar je je wachtwoord in moet vullen gaat het snel daarna niet meer

Geplaatst:

Download en installeer Speccy.

Speccy is er ook in Nederlandstalige versie, bij de installatie (of update) kan je de taal wijzigen van Engels naar Nederlands ... als je op het driehoekje klikt, krijg je een uitrolmenu waarin je Nederlands kan selecteren.

Wanneer, tijdens het installeren van Speccy, de optie aangeboden wordt om Google Chrome of Google Toolbar "gratis" mee te installeren dien je de vinkjes weg te halen, tenzij dit een bewuste keuze is.

525a111b37ea3-Speccy.PNG

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan "Bestand - Publiceer Snapshot" en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht. Zo krijgen we een gedetailleerd overzicht van je hardware.

Meer info over deze procedure lees je HIER.

Geplaatst:

Verwijder via je Configuratiescherm al alles eens van Norton en herstart daarna je pc.

Ik zal onze Speccy specialisten contacteren zodat zij dat logje eens kunnen controleren.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.