Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik kan nog het onderdeel contacten in windows life mail openen maar wanneer ik een handeling wil doen, zoals contacten exporteren of adreslijsten openen, blokkeert het programma en moet ik het noodgedwongen afsluiten. Ik zou eigenlijk een lijst willen, om af te printen, van al mijn email contacten.

Geplaatst:

Zorg dat alle programma's gesloten zijn.

Ga naar start-> configuratiescherm-> programma's en onderdelen.

Dan klik je met de rechtermuisknop op Windows essentials en kies verwijderen/ herstellen.

Kies alle ....... herstellen.

Herstart je PC.

Geplaatst:

Download 51a5f5d096dae-icon_RSIT.pngRSIT van de onderstaande locaties en sla deze op het bureaublad op.

Hoe je controleert of je met een 32- of 64-bitversie van Windows werkt kan je hier bekijken.

Dubbelklik op RSIT.exe om de tool te starten.

  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Vervolgens wordt de "Disclaimer of warranty" getoond, klik vervolgens op "Continue"
  • Wanneer de tool gereed is worden er twee kladblok bestanden geopend genaamd "Log.txt" en "Info.txt" .

RSIT Logbestanden plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam "Log.txt" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden in de map ""C:\\rsit")
  • Het logbestand met de naam "Info.txt" wat geminimaliseerd is hoeft u niet te plaatsen. (Dit logbestand wordt enkel de eerst keer bij het uitvoeren aangemaakt).
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.

De handleiding voor het gebruik van RSIT kan je HIER bekijken en we hebben ook nog een instructievideo.

Geplaatst:

Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's uit, mogelijk kunnen ze conflicteren met zoek.exe (hier en hier) kan je lezen hoe je dat doet.

Download 51a612a8b27e2-Zoek.pngZoek.exe naar het bureaublad (niet de .zip- of .rar-versie)

  • Wanneer Internet Explorer of een andere browser of virusscanner melding geeft dat dit bestand onveilig zou zijn kun je negeren, dit is namelijk een onterechte waarschuwing.
  • Dubbelklik op Zoek.exe om de tool te starten.
  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.

{F3FEE66E-E034-436a-86E4-9690573BEE8A};c
{03EB0E9C-7A91-4381-A220-9B52B641CDB1};c
{34A0D84B-CDDC-4EC4-AFDD-4F1DDE1D14E5};c
{48A789BF-F6D6-4930-9C8B-77855A63EDE1};c
{8667EDFB-D55E-6150-ED4B-70F2A47DB5E3};c
{CCD89964-CFB7-98BB-0AB5-EF41DFC69624};c
{0B65DCC9-1740-43dc-B19C-4F309FB6A6CA};c
C:\Program Files (x86)\YTD Toolbar;fs
C:\Program Files (x86)\IObit Apps Toolbar;fs
C:\Users\LEON7\AppData\Roaming\Slick Savings;fs
C:\ProgramData\ExxstrraCCoiupon;fs
C:\ProgramData\SavueLuotso;fs
C:\Program Files (x86)\Common Files\Spigot\Search Settings;fs
C:\Program Files (x86)\Application Updater;fs
C:\Program Files (x86)\Secure Speed Dial;fs
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Browser Helper Objects\{34A0D84B-CDDC-4EC4-AFDD-4F1DDE1D14E5}];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Browser Helper Objects\{8667EDFB-D55E-6150-ED4B-70F2A47DB5E3}];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Browser Helper Objects\{CCD89964-CFB7-98BB-0AB5-EF41DFC69624}];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\wow6432node\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Browser Helper Objects\{34A0D84B-CDDC-4EC4-AFDD-4F1DDE1D14E5}];r64
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\wow6432node\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Browser Helper Objects\{48A789BF-F6D6-4930-9C8B-77855A63EDE1}];r64
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\wow6432node\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Browser Helper Objects\{8667EDFB-D55E-6150-ED4B-70F2A47DB5E3}];r64
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\wow6432node\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Browser Helper Objects\{CCD89964-CFB7-98BB-0AB5-EF41DFC69624}];r64
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\wow6432node\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Browser Helper Objects\{F3FEE66E-E034-436a-86E4-9690573BEE8A}]:r64
[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run];r
"Slick Savings"=-;r
"Browser Extensions"=-;r
[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\wow6432node\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run];r64
""=-;r64
"SearchSettings"=-;r64
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Windows];r
"AppInit_DLLs"=-;r
Application Updater;s
SecureUpdateSvc;s
emptyclsid;
chromelook; 
firefoxlook; 
emptyfolderscheck;delete 
startupall; 
filesrcm;

  • Klik op de knop "More options" en vink nu de onderstaande opties aan.
  • Do a Deep Scan

  • Installed Programs

  • Auto Clean
  • De optie "Scan All Users" staat standaard aangevinkt.
  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht er geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw en klik op de knop zoek-results.log, de log verschijnt dan alsnog.
  • Post het geopende logje in het volgende bericht als bijlage.

Zoek.exe logbestand plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam "Zoek-results.log" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\\Zoek-results.log.)
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.

Geplaatst:

Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's uit, mogelijk kunnen ze conflicteren met zoek.exe (hier en hier) kan je lezen hoe je dat doet.

Start 51a612a8b27e2-Zoek.pngZoek.exe nogmaals met het onderstaande script.

  • Dubbelklik op Zoek.exe om de tool te starten.
  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.
     
    [HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Windows];r64
    "AppInit_DLLs"=-;r64
    autoclean;
    


  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht er geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw en klik op de knop zoek-results.log, de log verschijnt dan alsnog.
  • Post het geopende logje in het volgende bericht als bijlage.

Zoek.exe logbestand plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam "Zoek-results.log" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\\Zoek-results.log.)
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.

Geplaatst:

Bedankt om ver te zoeken, maar er is ondertussen van alles gebeurd. Ik had ook de vraag gesteld op windows community en de volgende oplossing gekregen. Na uitvoering bleek mijn Live Mail volledig ontredderd. ik kan nu zelfs alleen als administrator opstarten. ik krijg anders steeds de foutmelding 0x800c0155, 2.

Hierbij een kopie van de community en verder als bijlage het nieuwe logbestand zoek.

Welkom op het Microsoft Community forum.

We begrijpen dat je problemen ondervind met het raadplegen van je contactpersonen in Windows Live Mail en dat je niets kunt uitvoeren omdat het programma niet meer reageert.

We willen je vragen de onderstaande stappen te gebruiken voor het repareren van de Windows Live Mail MSMessage Store (database):

1) Maak een back-up van je e-mailgegevens, raadpleeg hiervoor deze link.

2) Zodra de gegevens zijn opgeslagen, ga je als volgt te werk:

a: Herstart je computer (dit is om er zeker van te zijn dat Live Mail volledig is afgesloten, en geen van de componenten ingeschakeld zijn),

b: Klik Start, typ CMD maar druk géén Enter,

c: Je zult cmd.exe in den zoekresultaten zien weergegeven. Klik hier met de rechter muisknop op, en selecteer Als administrator uitvoeren. Indien noodzakelijk, typ het benodigde wachtwoord opnieuw in,

d: Je zult nu een dergelijk command prompt moeten zien:

Versie 2012 (Build 16.4.3505.0912)

Copyright © 2012 Microsoft Corporation. Alle rechten voorbehouden.

C:\Windows\system32>

e: Kopieer het volgende (Ctrl+C)

esentutl.exe -d "%userprofile%\AppData\Local\Microsoft\Windows Live Mail\Mail.MSMessageStore"

Opmerking: de "" zijn noodzakelijk!

f: Klik met de rechter muisknop op een willekeurige plaats binnen het command prompt venster, en selecteer “Plakken”, zodat je nu het volgende ziet:

Versie 2012 (Build 16.4.3505.0912)

Copyright © 2012 Microsoft Corporation. Alle rechten voorbehouden.C:\Windows\system32>esentutl.exe -d "%userprofile%\AppData\Local\Microsoft\Windows Live Mail\Mail.MSMessageStore"

g: Druk Enter. esentutl zal nu het Windows Live Mail database bestand defragmenteren.

h: Zodra dit voltooid is, kun je de command prompt sluiten, en je PC herstarten

zoek-results.txt

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.