Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

(Aangenaam) verrast dat je ook tijdens het weekend niet ophoudt met je diensten te verlenen.

1. Ccleaner: register is schoon, cleaner analyseren/schoonmaken/analyseren/schoonmaken/ ... blijft 1 bestand weergeven - zie bijlage ccleaner.jpg.

2. De herinstallatie van de printerdriver kan enkel na het manueel activeren van de print spooler - zie bijlage installatie_printerdriver.png.

3. Uiteindelijk resultaat na terug opstarten: print spooler is niet gestart - zie bijlage printspooler.png.

post-9391-1417705960,9091_thumb.png

post-9391-1417705960,9417_thumb.jpg

post-9391-1417705961,012_thumb.png

  • Reacties 38
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

Toemaatje:

Wanneer ik in Word 2013 een pagina wens af te printen, krijg ik als reactie dat er 'geen printer geïnstalleerd' is.

Wanneer ik dan 'printer toevoegen' aanklik, krijg ik een foutmelding dat de 'Active Directory Domain Service' niet beschikbaar is - zie bijlage 'word2013_print.jpg'.

(Start ik de print spooler handmatig op, dan kan ik de pagina uiteraard wel afdrukken)

post-9391-1417705961,0819_thumb.jpg

Geplaatst:

Het heeft even geduurd vooraleer ik kon antwoorden omdat Tweaking.com Windows Repair (All in One) er niet aan wou beginnen: zie bijlage Wrepair_start.png.

(Wijzigen van de locatie van het logbestand haalde ook niets uit.)

Na allerlei proberen is het uiteindelijk toch gelukt na het uitvoeren van een System Filecheck (sfc) en een System Drive Check (chkdsk).

Het heeft echter allemaal niet mogen baten: ik moet de print spooler nog steeds handmatig opstarten via services.msc.

post-9391-1417705964,2282_thumb.png

post-9391-1417705964,2438_thumb.png

post-9391-1417705964,2614_thumb.jpg

post-9391-1417705964,3012_thumb.png

Geplaatst:

Toch even kijken of malware voor problemen zorgt.

Download 51a5f5d096dae-icon_RSIT.pngRSIT van de onderstaande locaties en sla deze op het bureaublad op.

Hoe je controleert of je met een 32- of 64-bitversie van Windows werkt kan je hier bekijken.

Dubbelklik op RSIT.exe om de tool te starten.

  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Vervolgens wordt de "Disclaimer of warranty" getoond, klik vervolgens op "Continue"
  • Wanneer de tool gereed is worden er twee kladblok bestanden geopend genaamd "Log.txt" en "Info.txt" .

RSIT Logbestanden plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam "Log.txt" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden in de map ""C:\\rsit")
  • Het logbestand met de naam "Info.txt" wat geminimaliseerd is hoeft u niet te plaatsen. (Dit logbestand wordt enkel de eerst keer bij het uitvoeren aangemaakt).
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.

De handleiding voor het gebruik van RSIT kan je HIER bekijken en we hebben ook nog een instructievideo.

Geplaatst:

Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's uit, mogelijk kunnen ze conflicteren met zoek.exe (hier en hier) kan je lezen hoe je dat doet.

Download 51a612a8b27e2-Zoek.pngZoek.exe naar het bureaublad (niet de .zip- of .rar-versie)

  • Wanneer Internet Explorer of een andere browser of virusscanner melding geeft dat dit bestand onveilig zou zijn kun je negeren, dit is namelijk een onterechte waarschuwing.
  • Dubbelklik op Zoek.exe om de tool te starten.
  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.

C:\Users\Ivan Hubrecht\AppData\Roaming\Browser Extensions\CouponsHelper.exe;f
[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run];r
"Browser Extensions"=-;r
[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run];r64
"Browser Extensions"=-;r64
{0B65DCC9-1740-43dc-B19C-4F309FB6A6CA};c
emptyclsid;
chromelook; 
firefoxlook; 
emptyfolderscheck;delete 
startupall; 
filesrcm;

  • Klik op de knop "More options" en vink nu de onderstaande opties aan.
  • Do a Deep Scan

  • Installed Programs

  • Auto Clean
  • De optie "Scan All Users" staat standaard aangevinkt.
  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht er geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw en klik op de knop zoek-results.log, de log verschijnt dan alsnog.
  • Post het geopende logje in het volgende bericht als bijlage.

Zoek.exe logbestand plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam "Zoek-results.log" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\\Zoek-results.log.)
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.