Ga naar inhoud

Nieuwe grafische kaart zorgt voor minder fps

tristankino

Aanbevolen berichten

Die 2GB aan geheugen is VRAM (Video Random Acces Memory), dat wil dus zeggen dat die 2GB een apart RAM geheugen is, dat bestemd is voor bewerkingen die uitgevoerd worden in verband met visuele prestaties. Dat staat dus naast uw 4GB aan RAM geheugen van uw systeem zelf. Met andere woorden: uw PC zal zelfs méér, of in ieder geval sneller, presteren dan een videokaart zonder VRAM. ;-)

Ik heb voor de GT730 gekozen. Ik zal laten weten of het probleem opgelost is als de kaart geïnstalleert is op mijn pc

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 23
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Daar zullen de problemen grotendeels mee opgelost zijn, maar op de ultra/high settings zul je waarschijnlijk niet vlot kunnen spelen met die kaart...

Weet ik maar ik moet gewoon kunnen spelen zonder lag. Ook al staat alles op very low.

Ben toch aan het sparen voor een nieuwe computer.

Je zei dat ik 4 gb ram kon toevoegen. Is dit mogelijk bij mijn computer?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op very low gamen zal niet nodig zijn. Met deze GPU zal je (bepaalde zwaardere games misschien wel/niet (?) ) op medium kunnen spelen. High en hoger zal niet mogelijk zijn, je kan het wel altijd eens proberen. Hangt ook een beetje van je processor en RAM geheugen af, maar vnl. je GPU... Met andere woorden, zonder lag spelen zou geen probleem mogen zijn.

Je zei dat ik 4 gb ram kon toevoegen. Is dit mogelijk bij mijn computer?

Ja, dit zou geen probleem mogen zijn want jouw moederbord ondersteund tot maximaal 8GB aan RAM geheugen. Een extra (identiek! dus zelfde frequentie, ...) latje van 4GB bijsteken is geen probleem, op die manier kan je in Dual Channel-mode werken waardoor je wat rendement op de snelheid hebt van je totale RAM geheugen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.