Ga naar inhoud

windows xp dell 3010cn printer installeren op windows 7

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo allemaal,

Ik heb een vraag ik heb een 2e hands nieuwe pc gekocht met windows 7.

Mijn oude pc was een dell pc met windows xp incl xp colour laser printer 3010cn.

Nu ik krijg mijn dell laser printer niet geinstalleerd op mijn nieuwe 2 e hands pc (windows 7).

de drivers van delle gaan niet verder dan xp en vista voor deze printer.

vraag moet ik de printer nu weggooien of is er toch een manier om de printer op mijn windows7 te laten draaien?.

graag hoor ik van jullie ik kom er niet meer uit.

groet

Geplaatst:

Dag Jaapknaap,

Welkom op PC Helpforum ! ;-)

Het kan zijn dat ik je verkeerd begrijp, maar op deze pagina van Dell kan je op zoek gaan naar de drivers van het product dat je gebruikt. Volstaat het dan niet om de drivers van de printer voor Windows 7 te downloaden en te installeren (zoals aangegeven op de website) ?

Geplaatst:

Je kan beter op deze pagina uw driver installeren want je vind er Windows 7 driver.

Zorg wel dat de netwerkprinter een vaste IP adres heeft volgens uw router.

Bijvoorbeeld: router = 192.168.0.1 en de printer 192.168.0.170

Geplaatst:

@ Stegisoft: Ook op de pagina van Dell die ik aanduidde, kan je drivers voor Windows 7 downloaden door op het uitrol menu 'operating system' te klikken.

@Jaapknaak: Als je verder geen vragen meer hebt binnen dit topic, kan je dit gerust afsluiten door rechts onderaan op 'oplossen' te klikken. ;-)

Geplaatst:

@ Stegisoft: Ook op de pagina van Dell die ik aanduidde, kan je drivers voor Windows 7 downloaden door op het uitrol menu 'operating system' te klikken.

Natuurlijk maar bij Dell.be is de kans groot dat je Nederlandse versie hebt.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.