Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik kan hem wel in chrome openen, is overigens niet de enige site maar was een voorbeeld. Ergens las ik dat je dan opnieuw moet instellen en is dat dan aan te bevelen en wat zijn de consequenties? Heeft geen haast want ik redt mij voorlopig er wel mee.

• Reacties 31
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

Installeer als eerste eens de laatste versie van Internet Explorer zoals aangegeven? Dit heeft geen consequenties verder, al zal je wellicht wel de startpagina en dergelijke opnieuw moeten instellen.

Geplaatst:

Ik heb dit nog niet gedaan omdat ik nu gemerkt heb dat ik bij Windows geen pakket 1 heb. Ik heb geprobeerd om dit te uploaden maar dit mislukte en ik kreeg een foutcode 8007065E. Kon dit niet repareren!?

Geplaatst:

Ga naar start en typ in zoekopdracht dit: services.msc

Scroll naar beneden en zoek Windows Update en dan met de rechtermuisknop op stoppen.

Ga naar C:\Windows\SoftwareDistribution

Open map download en maak het leeg

Open map datastore en maak het leeg (ook map log)

Download Service Pack 1 en installeert het.

Geplaatst:

Bedankt stegisoft, heb service pack 1 nu wel kunnen installeren en ook het oorspronkelijke probleem van het niet kunnen openen van diverse sites is opgelost. Nogmaals bedankt voor jullie bijstand.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.