Ga naar inhoud

Blue Screen (BSOD) /KMODE_EXCEPTION_NOT_HANDLED


Bladerunner

Aanbevolen berichten

  • Reacties 27
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Hoi Basle,

de HDtest is klaar zie bijgevoegd attm.

de pchealth is ok zegt het.

nu op naar de memtest86 ben benieuwd, zag dat je het graag lang wil laten lopen, ga even kijken of hij het redt tot morgenvond 20.00 uur.

[ATTACH=CONFIG]36065[/ATTACH]

@ TheDarkness,

Zag net idd je bericht pas, nee het is een gewone scan die verrekte lang duurde, iets van 6 1/2 uur.....

hij is nu bezigt met de memtest86, die moet zag ik iets van 20 uur lopen, dus tot morgenavond maar weer.

ik sta open voor info, als die test klaar is moet je dan een foto er van maken, begreep ik? ik zoek t wel even op.

thx TheDarkness en Basle.

greetzzzz

Marcel

aangepast door Bladerunner
Link naar reactie
Delen op andere sites

Aangaande het RSIT logje in bericht nr 6.

Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's uit, mogelijk kunnen ze conflicteren met zoek.exe (hier en hier) kan je lezen hoe je dat doet.

Download 51a612a8b27e2-Zoek.pngZoek.exe naar het bureaublad (niet de .zip- of .rar-versie)

  • Wanneer Internet Explorer of een andere browser of virusscanner melding geeft dat dit bestand onveilig zou zijn kun je negeren, dit is namelijk een onterechte waarschuwing.
  • Dubbelklik op Zoek.exe om de tool te starten.
  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.

emptyclsid;
chromelook; 
firefoxlook; 
emptyfolderscheck;delete 
startupall; 
filesrcm;

  • Klik op de knop "More options" en vink nu de onderstaande opties aan.
  • Do a Deep Scan

  • Installed Programs

  • Auto Clean
  • De optie "Scan All Users" staat standaard aangevinkt.
  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht er geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw en klik op de knop zoek-results.log, de log verschijnt dan alsnog.
  • Post het geopende logje in het volgende bericht als bijlage.

Zoek.exe logbestand plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam "Zoek-results.log" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\\Zoek-results.log.)
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kweezie Wabbit,

thanks voor je ondersteuning in deze, hedenochtend zit het weer niet mee, na aanzetten, meerdere vastlopers op rij, ongeveer 5 x en wederom bsod.

Dit keer zegt bluescreenview : veroorzaakt door ntoskrnel.exe

BSV - bestandjes er bij hieronder. Nu zegt windows bij de laatste opstart dat een computerherstel raadzaam is.

Kon het bsv-30092014.txtlogje net op tijd op usb knallen.

Zoek.ex lukt nog niet helaas door vastlopen, ik blijf proberen.

Aantal dingetjes waren doorlopen, bleef hangen bij het 3e of 4e onderdeel.

komt hopenlijk goed, tot ltrs,

groet

Marcel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Kweezie Wabbit,

na meer dan 10 pogingen had ik de hoop bijna opgegeven met de computer.

Keer op keer liep de pc vast

avast was uitgeschakeld, en ook internet maar uitgeschakeld..

ik heb de optie 'autoclean ' uitgeschakeld, in het progje 'zoek', toen lukte het wel....

zie hier

[ATTACH]36116[/ATTACH]

ik ga het nogmaals probereb, nu met autoclean ingeschakeld.

zoek-results.log

Link naar reactie
Delen op andere sites

Download adwcleaner.pngAdwCleaner by Xplode naar het bureaublad.

  • Sluit alle openstaande vensters.
  • Dubbelklik op AdwCleaner om hem te starten.
  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren,
  • Door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Klik op Scan.
  • Klik vervolgens op Clean.
  • Klik bij Herstarten Noodzakelijk op OK

Nadat de PC opnieuw is opgestart, opent meestal een logfile.

Anders is het hier terug te vinden C:\AdwCleaner\AdwCleaner[s0].txt.

Logbestand plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam C:\AdwCleaner\AdwCleaner[s0].txt als bijlage toe aan het volgende bericht.

Ga naar start -alle programma's - bureauaccessoires.

Klik met rechts op het icoon van de opdrachtprompt en kies voor uitvoeren als administrator om het opdrachtprompt te openen.

Typ sfc /scannow en druk enter. (let op de spatie voor de / )

Alle windows systeembestanden worden nu gecontroleerd op fouten en indien nodig vervangen door een correcte versie.

Hou de windows installatie cd/dvd bij de hand (als je er een hebt) want er kan om gevraagd worden.

Na de scan krijg je een overzicht van de resultaten en een verwijzing naar een CBS logbestand.

Wanneer u de melding krijgt: "Er zijn geen schendingen van de integriteit gevonden", voert u onderstaande niet uit. Krijgt u wel foutmeldingen, dan kan u onderstaande uitvoeren zodat we in een logje naar je problemen kunnen zien:

Typ nu findstr /c:"[sR]" %windir%\Logs\CBS\CBS.log > "%userprofile%\Desktop\sfcdetails.txt" en druk enter.

Let op de spatie voor de / en %windir% en voor en na de >.

Nu zou je op je bureaublad het bestandje sfcdetails.txt moeten zien.

Voeg dit bestandje als bijlage toe aan een volgend bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.