Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo allemaal,

Ik heb een Acer aspire 8935G en ik heb een probleem. Ik wil mijn laptop naar fabrieksinstellingen zetten, maar ik kan geen enkele manier vinden waarop ik dit kan doen. Veel forums adviseren om op ALT F10 te drukken bij het Acer scherm. Dit werkt bij mij niet, hij start de laptop normaal op. Systeemherstel -> Geavanceerde herstelmethoden werkt ook niet, want die link is kapot/werkt niet. Ook boven in de verwijzingen heb ik Herstel\Geavanceerde herstelmethoden getypt, hierbij word aangegeven door windows verkenner dat dit niet bestaat.

Groetjes, Mark

Geplaatst:

Dag Maakje,

Welkom op PC Helpforum ! ;-)

Bij sommige merken worden de recovery opties beheert vanuit een standaardprogramma van de fabrikant van de laptop/PC zelf. Staat het programma Acer empowering technology op je laptop als je dat intypt bij Zoeken ?

Geplaatst:

Dankjewel Thedarkness :)

Ja, dat heb ik ook al eens ergens gelezen of gezien in een filmpje, maar dat staat er helaas niet bij.

Ik denk dat als die knop/link het zou doen, zou ik al een stuk verder komen. Een ding er vergeten bij te zetten: Mijn laptop is ooit een keer uitgevallen in herstelmodus..

Geplaatst:

Hallo Mark,

U spreekt over Alt+F10, maar gebruikt u dan wel de Alt aan de rechterkant (Alt Gr)?

En, heeft u al gezocht naar 'Acer eRecovery' (?), want zo heette het programma bij mij, toen het nog werkte.

Geplaatst:

Leono,

Ja beide Alt-knoppen geprobeerd, beide geen resultaat. Ook Acer eRecovery geeft geen resultaat. Als er een (andere) manier is om in 'geavanceerde herstelmethoden' te komen, hoor ik het graag.

Geplaatst:

Helaas staat er geen map Acer in mijn lijst met programma's, ook zoeken geeft geen resultaat. De website die je aanbeveelt, zegt hetzelfde en zegt ook als alternatief om het met Alt F10 in het Acerscherm te doen. Dus helaas brengt niets mij verder.

Geplaatst:

Heb je deze Acer nieuw gekocht of is de HD ooit vervangen geweest om welke reden dan ook.

Bij een Acer systeem kun je als deze nieuw is herstel cd/ dvd's aanmaken om je systeem vanaf cd/ dvd terug naar fabrieksinstellingen te brengen maar weet niet of je deze ooit hebt aangemaakt.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.