Ga naar inhoud

Harde schijven in opslaggroep, waar is de data

MissButterfly

Aanbevolen berichten

Ik heb een schijf aangehangen aan de PC van mijn vriend, maar die opent dan mijn opslaggroep. Ik kan dan nog geen gegevens raadplegen. Wij hebben samen wel een thuisnetwerk lopen trouwens en delen gegevens. Beiden windows 8.1. Toch proberen mijn hele opslaggroep te verwijderen?

Als ik aangeef te willen verwijderen geeft hij het volgende namelijk aan: "Als u een opslaggroep permanent verwijdert, worden alle bestanden in de opslagruimten in die groep permanent verwijderd. De bestanden kunnen niet worden teruggehaald uit de prullenbak"

aangepast door MissButterfly
Iets toevoegen
Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 31
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Die gegevens die jullie delen, zijn dat ook gegevens die uw vriend wél kan raadplegen vanaf zijn PC van uw opslaggroep? Of op welke schijf (bij u) staan jullie gedeelde gegevens ?

Nee, hij kan nu ook niets meer raadplegen op mijn schijven.

Ik heb volgens mij geen schijfnummer toegekend aan mijn opslaggroep, alleen een naam. Ik kan de opslaggroep echter niet zien in schijfbeheer. Dat vind ik vreemd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb volgens mij geen schijfnummer toegekend aan mijn opslaggroep, alleen een naam.

Dat is natuurlijk wel een vereiste dat je een schijf- of stationsletter toekent aan je opslaggroep. Dat zou je best eerst eens kunnen proberen, want nu wordt elke schijf nog apart herkend in schijfbeheer.

Maar als dat niet werkt, raad ik je aan om elke/een schijf eens apart te testen. Als dat werkt, kunnen we op die manier (hopelijk) uitsluiten dat het probleem niet bij de harde schijven zelf ligt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is natuurlijk wel een vereiste dat je een schijf- of stationsletter toekent aan je opslaggroep. Dat zou je best eerst eens kunnen proberen, want nu wordt elke schijf nog apart herkend in schijfbeheer.

Maar als dat niet werkt, raad ik je aan om elke/een schijf eens apart te testen. Als dat werkt, kunnen we op die manier (hopelijk) uitsluiten dat het probleem niet bij de harde schijven zelf ligt.

Ik zie de schijven niet los in schijfbeheer. En ik heb geen computer die op een ander systeem loopt dan windows 8. Ik zie ze wel in apparaatbeheer los.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je ook al eens gekeken of je een stationletter moet toevoegen/hebt toegevoegd aan je opslagruimte ?

Is deze opslagruimte beschikbaar vanaf Deze Computer ?

Kun je ook nog eens printscreen nemen van rechtermuisklik > eigenschappen van je opslagruimte ?

Nee, ik heb de opslagruimte geen stationsletter gegeven. Ik kan hem niet vinden. Niet in schijfbeheer, niet in Deze Computer. Ik zie hem niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.