Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Beste computerexperts,

Op mijn HP Pavilon DV7-4141eb Entertaiment Nootbook met Windows 8.1 krijg ik op geen enkele manier mijn bluetooth aan de praat. Op een of andere manier start die niet meer op en vind ik hem ook niet meer terug. Wel heeft hij bij het installeren van Windows 8.1 er dacht ik wel opgestaan ook in de balk langs de klok dacht ik. Op een of andere manier ben ik hem kwijt gespeeld.

Kan iemand me helpen om hem opnieuw aan de praat te krijgen? Alvast dank bij voorbaat. Ik zou hem nodig hebben voor synchronisatie tussen laptop en smartphone.

Groetjes,

Willy

Geplaatst:

Dag,

Ik had deze methode nog niet geprobeerd.

Nu wel, maar bluetooth staat er NIET tussen.

In "services.msc" vind ik wel "Bluetooth Support Service" staat er daar wel en aan maar meer ook niet.

Verdere hulp is dan ook welkom.

Alvast bedankt.

Geplaatst:
Beste computerexperts,

Wel heeft hij bij het installeren van Windows 8.1

Op je laptop zelf bevinden zich controlelampjes voor Wifi en andere draadloze communicatie, brand dat het lampje bij draadloze communicatie?

Staat het dus aan?

Verder vraag ik me af welke Windows versie voor 8.1 aanwezig was omdat je vermeld bij het installeren van Windows 8.1? Dus graag wat meer info hierover.

Geplaatst:

Beste Clarkie,

Lampje van de draadloze verbindingen brandt.

Voor Windows 8.1 heeft er Windows 7 Home Premimum.

Ik vermoed dat bluetooth gewerkt heeft op de 8.1 maar nooit gebruikt en dat hij bij een of andere installatie / update / deinstallatie gedeeltelijk verwijderd is geraakt.

Dank alvast om mee te denken.

Geplaatst:

Best IE8,

Ik was in de overtuiging dat dit wel was. Als ik omwille van de problemen met bluetooth mijn Belkin USB Bluetooth instak gaf hij dat dit een conflict gaf. Ik heb de USB Bluetooth in een ander USB-poort gestoken en nu werkt de bluetooth via de USB.

Allemaal bedankt.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.