Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb de poort gecontroleerd en die staat op 8080 wat volgens mij juist is. Ik denk dat het probleem ligt bij mijn Norton die weigert om apache op te starten misschien kan iemand mij helpen en zeggen welke protocol apache gebruikt dan kan ik die toelaten in Nortron. Als ik de slimme firewall en auto protect uitschakelt werkt mijn apache ook niet. Het eigenaardige is dat alles van usbwebserver werkt op een usbstick vandaar dat ik denk dat het bij Norton ligt. Wel heb ik bij Norton kunnen aangeven dat apache te vertrouwen is.

  • Reacties 65
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

Je beschikt over een andere Norton versie als mij maar misschien zien de vensters er toch hetzelfde uit.

Klik op Instellingen.

post-23245-1417705983,1743_thumb.jpg

Ga naar tabblad Netwerk.

post-23245-1417705983,0687_thumb.jpg

Dan klik je op Slimme Firewall en Programmaregels.

post-23245-1417705983,1019_thumb.jpg

Controleer daar de instellingen.

post-23245-1417705983,1374_thumb.jpg

Geplaatst:

Bedankt voor uw hulp maar ik heb dit gedaan in Norton maar het helpt niet om mijn apache op te starten. Ik denk dat ik eens moet zoeken of er een ander programma draait met dezelfde poort maar weet niet hoe ik het moet controleren in windows.

Geplaatst:

Download 51a5f5d096dae-icon_RSIT.pngRSIT van de onderstaande locaties en sla deze op het bureaublad op.

Hoe je controleert of je met een 32- of 64-bitversie van Windows werkt kan je hier bekijken.

Dubbelklik op RSIT.exe om de tool te starten.

  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Vervolgens wordt de "Disclaimer of warranty" getoond, klik vervolgens op "Continue"
  • Wanneer de tool gereed is worden er twee kladblok bestanden geopend genaamd "Log.txt" en "Info.txt" .

RSIT Logbestanden plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam "Log.txt" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden in de map ""C:\\rsit")
  • Het logbestand met de naam "Info.txt" wat geminimaliseerd is hoeft u niet te plaatsen. (Dit logbestand wordt enkel de eerst keer bij het uitvoeren aangemaakt).
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.

De handleiding voor het gebruik van RSIT kan je HIER bekijken en we hebben ook nog een instructievideo.

Geplaatst:

Oeps ... hier zitten behoorlijk wat besmettingen op.

Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's uit, mogelijk kunnen ze conflicteren met zoek.exe (hier en hier) kan je lezen hoe je dat doet.

Download 51a612a8b27e2-Zoek.pngZoek.exe naar het bureaublad (niet de .zip- of .rar-versie)

  • Wanneer Internet Explorer of een andere browser of virusscanner melding geeft dat dit bestand onveilig zou zijn kun je negeren, dit is namelijk een onterechte waarschuwing.
  • Dubbelklik op Zoek.exe om de tool te starten.
  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.

  {7a55cbb2-2b2e-4a41-9de1-6ac5d2c2be0a};c
 C:\Program Files\UtilityChest_49;fs
 {06e05b40-77fa-40b6-9077-ed1a7577b1ef};c
 {11111111-1111-1111-1111-110511951199};c
 C:\Program Files\video MediaPlayer;fs
 {58f7b5ca-1162-42e8-8bbc-d543b4edd780};c
 {647FD14A-C4F1-46F4-8FC3-0B40F54226F7};c
 {C51072D7-B058-5C73-BA0F-B3B7818C42ED};c
 C:\ProgramData\ChEapMe;fs
 {cf67755f-9265-449c-87cf-b945519e073b};c
 {ae07101b-46d4-4a98-af68-0333ea26e113};c
 Boonty Games;s
 BOONTY;s
 C:\Program Files\Common Files\BOONTY Shared;fs
 globalUpdate;s
 globalUpdatem;s
 C:\Program Files\globalUpdate;fs
 UtilityChest_49Service;sz
 C:\Windows\tasks\globalUpdateUpdateTaskMachineCore.job;f
 C:\Windows\tasks\globalUpdateUpdateTaskMachineUA.job;f
 [-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\MozillaPlugins\@staging.google.com/globalUpdate Update;version=10];r
 [-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\MozillaPlugins\@staging.google.com/globalUpdate Update;version=4];r
 C:\Users\Gabriël\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\4fr64rhb.default\extensions\49ffxtbr@UtilityChest_49.com;fs
 C:\Users\Gabriël\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\4fr64rhb.default\extensions\ff806580-6db3-4c09-ba06-d6caf0e99172@8453cb25-7fef-4ed5-8934-b08be5605617.com;fs
 C:\Users\Gabriël\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\4fr64rhb.default\extensions\oscpaez-yeuo@uuiotzaaiekdgx.edu;fs
 C:\Users\Gabriël\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\4fr64rhb.default\extensions\{195A3098-0BD5-4e90-AE22-BA1C540AFD1E},fs
 C:\Users\Gabriël\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\4fr64rhb.default\extensions\{20a82645-c095-46ed-80e3-08825760534b};fs
 C:\Users\Gabriël\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\4fr64rhb.default\searchplugins\Web Search.xml;f
 [-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Browser Helper Objects\{06e05b40-77fa-40b6-9077-ed1a7577b1ef}];r
 [-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Browser Helper Objects\{11111111-1111-1111-1111-110511951199}];r
 [-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Browser Helper Objects\{58f7b5ca-1162-42e8-8bbc-d543b4edd780}];r
 [-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Browser Helper Objects\{647FD14A-C4F1-46F4-8FC3-0B40F54226F7}];r
 [-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Browser Helper Objects\{C51072D7-B058-5C73-BA0F-B3B7818C42ED}];r
 [-HKEY_LOCAL_MACHINE\software\microsoft\shared tools\msconfig\startupreg\Browser Infrastructure Helper];r
 [-HKEY_LOCAL_MACHINE\software\microsoft\shared tools\msconfig\startupreg\fst_be_43];r
 [-HKEY_LOCAL_MACHINE\software\microsoft\shared tools\msconfig\startupreg\t4pc_en_6];r
 [-HKEY_LOCAL_MACHINE\software\microsoft\shared tools\msconfig\startupreg\Utility Chest Search Scope Monitor];r
 [-HKEY_LOCAL_MACHINE\software\microsoft\shared tools\msconfig\startupreg\UtilityChest_49 Browser Plugin Loader];r
 [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Windows];r
 "AppInit_DLLs"=-;r
 emptyfolderscheck;delete 
startupall; 
filesrcm;

  • Klik op de knop "More options" en vink nu de onderstaande opties aan.
  • Do a Quick Scan

  • Auto Clean
  • De optie "Scan All Users" staat standaard aangevinkt.
  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht er geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw en klik op de knop zoek-results.log, de log verschijnt dan alsnog.
  • Post het geopende logje in het volgende bericht als bijlage.

Zoek.exe logbestand plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam "Zoek-results.log" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\\Zoek-results.log.)
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.