Ga naar inhoud

startproblemen

Albert

Aanbevolen berichten

Ik ben zoals u mij gevraagd hebt, in apparatenbeheer geweest. Onderaan vind ik echter geen USB drivers. Uw vermelding "HP meld alleen bij Vista dat er een mogelijk probleem is met usb doch niet voor Windows 7" Doet mij een licht opgaan. Ik werkte oorspronkelijk met Vista. Ik ben vermoedelijk verkeerd te werk gegaan door er Windows 7 erop te installeren. Er waren delen van Vista blijven hangen, welke ik achteraf heb weggedaan dus als Windows 7 reeds op mijn computer stond. Ik kreeg regelmatig berichten "uw computer werkt niet zoals het hoort" Ik denk, nu ik alles veilig gesteld heb, de tijd gekomen is om Windows 7 op een goede manier te installeren. Mag ik bij verdere problemen terug op uw diensten beroep doen. U hebt mij fantastisch geholpen, blij dat ik al mijn gegevens opnieuw heb kunnen veilig stellen. Hartelijke dank, Albert

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.