Ga naar inhoud

Administratierechten probleem!

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Geachte lezers,

Ik heb een systeem met een nogal grote high-end videokaart, en dan kan je het al raden die maakt een hoop lawaai :D

Dat was op zich geen probleem meer nadat ik een tool(Thunder Master) had gevonden waarmee ik de fanspeed kon aanpassen, echter kan je dat programma alleen gebruiken met administrator rechten!

Wat dus het probleem maakt, dat op de gastaccount en de NIET-administrator accounts de fan gewoon hoorbaar blijft draaien,omdat het programma natuurlijk niet geopend kan worden want je MOET administrator zijn.. Nogal irritant voor de mensen die NIET-administrator zijn omdat het aardig lawaai maakt.

Wat ikzelf al geprobeerd heb, is zoeken in ''Ouderlijk toezicht'' heeft niet gewerkt ! Ik heb de tool ook volledig beheer gegeven voor andere accounts.. Ook geen effect gehad.

Kan ik niet ervoor zorgen dat de hele tool in zijn geheel geen administratorrechten meer nodig heeft om op te starten? Of iets anders?

Mvg

Bedankt

Geplaatst:

Niet getest omdat ik niet met meerdere account werkt op mijn pc.

Klik met de rechtermuisknop op Thunder Master en dan tab beveiliging

Klik op bewerken en dan toevoegen en vul daar iedereen in en geeft hen rechten.

Geplaatst:

Geen effecf... Dialoog om administrator wachtwoord intevoeren blijft alsnog komen

Geplaatst:

Uiteraard.. U bedoelt toch aanpassen en dus Volledig Beheer geven aan de gebruiksaccount? Dat heb ik namelijk gedaan.

Geplaatst:

U bedoelt toch aanpassen en dus Volledig Beheer geven aan de gebruiksaccount?

Nee, op de eigenschappen van de programma zelf.

Dus met rechtermuisknop op snelkoppeling en dan verder doen zoals in bericht 2 is vermeld.

Je kan eveneens met de rechtermuisknop op eigenschappen van snelkoppeling en dan tab snelkoppeling en daar geavanceerd klikken en dan aanvinken: als administrator uitvoeren.

post-6829-1417705984,6345_thumb.jpg

Geplaatst:

Oke, ik heb dat gedaan, als administrator aangevinkt. Daarna computer aangemeld met andere account, echter vraagt het programma nog steeds om administratie rechten en daardoor vraagt hij nog steeds naar het administratie wachtwoord... Ik vind het zo jammer..

Geplaatst:

Doe nu hetzelfde maar dan tab compatibiliteit en daar als administrator uitvoeren instellen.

Je zal weer een login krijgen maar je kan dan aanvinken zodat de paswoord wordt onthouden en hoeft je de volgende keer niet meer inloggen.

Geplaatst:

Ik heb exact de bovenstaande stappen uitgevoerd.. Maar hij blijft nog steeds vragen om de administrator wachtwoord(ook na het invoeren) Er is ook geen ''onthoudfunctie'' voor het onthouden van het wachtwoord... Ik gebruikt trouwens Windows 7, misschien heb je dat niet in Windows 7.

Is er geen andere fanspeed(voor videokaart uiteraard) regeling die je kan opstarten ZONDER administratorrechten, want ik ben bang dat dit niet gaat werken.

Mvg

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.