Ga naar inhoud

Partner heeft malware op pc gekregen. Hoe verwijderen?

Aanbevolen berichten

Beste Jion,

de malware lijkt verdwenen te zijn van haar pc. Ik zal nog een paar dagen wachten om volle zekerheid te hebben en zal dan wel deze topic als 'opgelost' aanklikken.

Wel 'klaagt' ze nu dat de 'youtubedownloader' die ze gebruikte ook verdwenen is.

Ik heb haar uitgelegd dat deze waarschijnlijk de oorzaak van de problemen kon zijn en door de verschillende bewerkingen die ik op jouw aanraden heb uitgevoerd, van de pc gehaald werd.

Nu verlangt ze natuurlijk een goed werkende applicatie om filmpjes te kunnen downloaden. Misschien weet je daar raad mee.

Toch een dikke DANKJEWEL voor de gedane moeite.

aangepast door Aquaman
Link naar reactie
Delen op andere sites

Die Youtubedownloader werd inderdaad verwijderd. Deze zijn vaak gebundeld met malware enz. wat ook hier het geval was.

Daardoor ook dat je partner problemen had.

Kijk hier bv. maar eens naar wat info over die YTD tool die verwijderd werd: SystemLookup - F3FEE66E-E034-436a-86E4-9690573BEE8A

Er bestaan natuurlijk tools die "veilig" zijn, maar omwille van copyright en de Belgische wetgeving, mogen wij als forum daar niet bij helpen.

Om af te sluiten, mag je het volgende nog uitvoeren:

Download 51a5ce45263de-delfix.pngDelfix by Xplode naar het bureaublad.

Dubbelklik op Delfix.exe om de tool te starten.

Zet nu vinkjes voor de volgende items:

• Remove disinfection tools
  • Purge System Restore

Klik nu op "Run" en wacht geduldig tot de tool gereed is.

Wanneer de tool gereed is wordt er een logbestand aangemaakt. Dit hoeft u echter niet te plaatsen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Jion,

Ik ben de partner van Aquaman.

Malware probleem is opgelost, waarvoor dank, ik heb een paar dagen gewacht om zeker te zijn dat alles weer werkt zoals het moet, en dat blijkt zo te zijn.

Ik ben heel content en Aquaman dus ook, en hij is weer efkes gerust...

Nogmaals bedankt.

Topic mag dus afgesloten worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.