Ga naar inhoud

IE 11 en website Family Search


Aanbevolen berichten

Dubbelklik op Zoek.exe om de tool te starten.

  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.

 
 [HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Windows];r64
 "AppInit_DLLs"=-;r64
 [-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Shared Tools\MSConfig\Services\VideoDownloadConverter_4zService];r64
 C:\Users\Home\AppData\Roaming\KompoZer\Profiles\a13a7kcl.default\extensions\installed-extensions.txt;f
 autoclean;

  • De optie "Scan All Users" staat standaard aangevinkt.
  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht er geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw en klik op de knop zoek-results.log, de log verschijnt dan alsnog.
  • Post het geopende logje in het volgende bericht als bijlage.

Zoek.exe logbestand plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam "Zoek-results.log" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\\Zoek-results.log.)
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 22
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Start de PC opnieuw op (indien je dat ondertussen nog niet gedaan hebt) en voer daarna het volgende uit:

Download adwcleaner.pngAdwCleaner by Xplode naar het bureaublad.

  • Sluit alle openstaande vensters.
  • Dubbelklik op AdwCleaner om hem te starten.
  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren,
  • Door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Klik op Scan.
  • Klik vervolgens op Clean (Engelse versie)of Verwijderen (Nederlandse versie).
  • Klik bij Herstarten Noodzakelijk op OK

Nadat de PC opnieuw is opgestart, opent meestal een logfile.

Anders is het hier terug te vinden C:\\AdwCleaner\\AdwCleaner[s0].txt.

Logbestand plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam C:\\AdwCleaner\\AdwCleaner[s0].txt als bijlage toe aan het volgende bericht.
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

post-22005-1417706006,3577_thumb.jpgHallo Probleem nog NIET opgelost ! Blijkt een hardnekkig iets te zijn. Maar wat ?

Nog wat bijkomende info : het probleem bestaat ook bij openen van de site My Yahoo Groups ;krijg de meldin zie bijlage snap226.

En ook bij de website Geneanet beta versie zie bijlage snap 204 ! Bij overschakeling terug naar oude versie werkt alles normaal ! Ook naar Geneanet een vraag gesteld wat de oorzaak kan zijn maw wat het verschil is tussen de oude en beta versie ivm browser IE11 ! Maar daar nog geen antwoord op ontvangen.

Hopelijk kunt je me verder helpen ? zie er tegen op om mijn lap top volledig te herinstalleren ! Reeds nagezien of er een recent herstelpunt aanwezig is maar spijtig genoeg is het beschikbare van januari 2012, de periode dat ik met deze laptop gestart ben. Er is dus in het begin iets fout gelopen met de instelling van het beveiliging systeem !

Victor

post-22005-1417706006,3357_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga naar de site van ESET Online Scanner.

Klik op de knop “Run ESET Online Scanner”

In een apart scherm krijg je de vraag om EsetSmartInstaller te downloaden

Klik op de link van esetsmartinstaller_enu.exe en dan start de download automatisch op.

Kies voor “Download” van dit bestand.

Klik op “uitvoeren” van dit bestand esetsmartinstaller_enu.exe

Zet een vinkje bij “YES, I accept the Terms of Use”

Klik op “Start”

Klik op "Advanced settings"

Zet een vinkje bij de volgende opties:

  • Remove found threats
  • Scan archives
  • Scan for potentially unwanted applications
  • Scan for potentially unsafe applications
  • Enable Anti-Stealth technology

Klik op “Start”

De computer wordt nu gescand. Dit kan best lang duren, heb dus geduld.

Je mag het venster sluiten wanneer de scan klaar is.

Post het geopende logje in het volgende bericht als bijlage. Dit logje vind je op de locatie C:\\Program Files\\Eset\\EsetOnlineScanner\\log.txt

Link naar reactie
Delen op andere sites

log.txtDe verschillende stappen uitgevoerd. Hierbij gebeurde het volgende : na klik op "Run ESET Online scanner kreeg het scherm zie snap 228. Hier kon ik niet verder mee, dan maar over gegaan naar Google Chrome. Dan kon ik wel de volgende stap uitvoeren alleen na Advanced Settings zie snap230 kon ik geen "Enable Anti-Stealth Technology aanstippen ! Die regel kwam er niet op voor. De scan dan zo laten lopen zie log.txt in bijlage.

Het probleem met IE11 is echter niet pgelost ! in feite is er één bij !

Victor

post-22005-1417706006,473_thumb.jpg

post-22005-1417706006,5186_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Download Dr.Web CureIt, scroll helemaal tot onderaan de pagina en sla het op je bureaublad op.

  • Klik op het icoontje om het programma te starten.
  • Op het scherm "License and updates" zet je een vinkje in het vakje om deel te nemen aan de verbetering van Dr. Web en ga je verder via "Continue".
  • Met de button "Start Scanning" zet je de scanning in gang. Indien er besmettingen ontdekt worden, krijg je een opsomming met de meldingen "Object" (bestandsnaam), "Threat"(naam van de besmetting), "Action" (keuzevak voor actie) en "Path" (locatie waar het bestand zich bevindt).
  • Bij "Action" kan je (indien nodig) handmatig ingrijpen, door te kiezen voor "Move" (verplaatsen), "Delete" (verwijderen) of "Ignore" (negeren).
  • In deze fase kan je al de eerste keer kiezen voor het tonen van de resultaten in een rapport, door te klikken op "Open Report".
  • Om alle besmettingen samen te verwijderen, kies je voor "Neutralize". De besmette bestanden worden dan verplaatst naar de quarantaine van Dr. Web.
  • Herstart vervolgens de computer!! Dit is een belangrijke stap want het kan zijn dat Dr.Web bestanden zal verplaatsen/verwijderen tijdens herstart.
  • Na het herstarten op je opnieuw het rapport via "Open Report" en kopieer en plak je de inhoud van dit rapport in je volgende bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.