Ga naar inhoud

krijg windows 7 niet geinstalleert op mini hp laptop

patrickh

Aanbevolen berichten

• Reacties 38
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Goede check: niets mis dus met de gebruikte Windows ... je testte al eerder het RAM-geheugen en de HDD('s).

Je werkt met een HP Mini 110, maar is er nog meer aanvullende info over het type van de netbook te vinden aan de onderzijde ? ... voorbeeldje: HP Mini 110-1100 CTO PC.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik stel, ondanks het feit dat in onze forumregels duidelijk wordt vermeld hoe we erover denken, vast dat je momenteel op MINIMUM 3 verschillende fora deze problematiek hebt aangekaart en dus al aardig wat mensen voor je kar hebt gespannen ... :dong:

Het enige dat ik nog uit mijn hoed kan toveren zou een bios-update zijn, maar deze blijkt bij dit type netbook helaas enkel vanuit Windows uitvoerbaar te zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haal de HD eens uit de netbook en hangt ze eens in een gewone pc en scan ze eens met HDTune

Download HD Tune en sla het bestand op.

Installeer HD Tune en start deze na de installatie op.

HDTune-error-scan.png

Vervolgens ga je naar het tabblad Error Scan, selecteer de harde schijf die je wil controleren en druk op Start.

De controle kan een hele tijd in beslag nemen afhankelijk van de grootte van de te controleren harde schijf.

Wat is het resultaat van deze test?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens datgene wat je "bij de buren" hebt gepost, deed je een Quick Scan en brak je de volledige scan af toen die nog niet was voltooid (omschreven als "driekwart") ... je hebt dus nog geen enkele zekerheid hieromtrent.

Nu, ik wees je al eerder op de forumregels en het posten op verschillende fora: het is uiteraard onze grootste bezorgdheid dat jij zo snel mogelijk tot een oplossing komt, daarom gaat dit topic "on hold" zodat jij je ten volle kan concentreren op de reeds aangereikte tips op de andere fora.

Succes !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.