Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Sinds gister kan ik 'mijn documenten' niet meer openen. Ik heb een paar keer mijn laptop opnieuw opgestart en het geprobeerd, maar elke keer als ik die map wil openen loopt het vast en doet die map helemaal niks meer. Ik zag een vergelijkbaar forum post op http://www.pc-helpforum.be/f182/kan-mijn-documenten-niet-openen-69656/ en heb toen ook een RSIT log gemaakt, maar ik weet niet wat ik voor de rest moet doen. Kan iemand mij helpen met dit probleem?

Geplaatst:

Je moet het logje genaamd "log.txt" in je volgend bericht plaatsen.

Download 51a5f5d096dae-icon_RSIT.pngRSIT van de onderstaande locaties en sla deze op het bureaublad op.

Hoe je controleert of je met een 32- of 64-bitversie van Windows werkt kan je hier bekijken.

Dubbelklik op RSIT.exe om de tool te starten.

  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Vervolgens wordt de "Disclaimer of warranty" getoond, klik vervolgens op "Continue"
  • Wanneer de tool gereed is worden er twee kladblok bestanden geopend genaamd "Log.txt" en "Info.txt" .

RSIT Logbestanden plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam "Log.txt" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden in de map ""C:\\rsit")
  • Het logbestand met de naam "Info.txt" wat geminimaliseerd is hoeft u niet te plaatsen. (Dit logbestand wordt enkel de eerst keer bij het uitvoeren aangemaakt).
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.

De handleiding voor het gebruik van RSIT kan je HIER bekijken en we hebben ook nog een instructievideo.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.