Ga naar inhoud

Mijn benchmark test


graveken

Aanbevolen berichten

Hey,

Kan iemand mij toevallig mij wat uitleg geven over een test die ik laten lopen heb? Wou effe weten in welke staat mijn pc functioneert.

Dit zijn de resultaten :

<<< Globale Prestatie >>>

> Processor Globale Prestatie : 3158.00 Marks

> Cache Globale Prestatie : 55829.00 Marks

> Geheugen Globale Prestatie : 15936.80 Marks

> Video Globale Prestatie : 2898.00 Marks

> Harde Schijf Globale Prestatie : 174.00 Marks

post-50500-1417705997,2067_thumb.jpg

Zijn er nog resultaten die ik moet posten voor jullie opdat je meer zou kunnen vertellen? En hoe of waarop moet ik mij baseren?

Mijn systeem is het volgende :

post-50500-1417705997,2488_thumb.png

Alvast bedankt!

grtz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel, die resultaten zijn uitgevoerd door PC Wizard. Ik heb deze test gedaan omdat ik de laatste weken geregeld problemen heb gehad met mijn pc. Heb zelfs op mijn bootschijf een nieuwe installatie van Win 8 moeten installeren. Nu dacht ik dat de problemen in orde waren. Maar eergisteren viel mijn pc uit, en kon ik hem eerst niet meer opstarten. Ik heb dan enkel de voeding even afgelegd voor een paar seconden, terug aan en hij deed het weer. Ik kreeg wel volgende informatie waarom of waar hij fouten had :

C:\Windows\Minidump\101714-7750-01.dmp

C:\Users\name\AppData\Local\Temp\WER-21000-0.sysdata.xml

C:\Windows\MEMORY.DMP

Nu doet ie het weer goed op het eerste zicht, maar na wat op te zoeken, dacht ik dat PC-Wizard mij wel enige info kon geven.

Zijn er nog zaken die je moet weten ofzo?

alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1. Download Blue Screen View.

Start het programma op.

Je zal nu een overzicht krijgen van de laatste foutmeldingen en Minidumps (.dmp-bestand).

Selecteer het eerste bestand uit de lijst onder Dump File en druk op Ctrl+A

Klik vervolgens op File (Bestand) en daarna op Save Selected Items (geselecteerde items opslaan) (Ctrl+S)

Sla het bestand op je bureaublad op.

Voeg nu het bestand als bijlage toe aan je volgend bericht.

***********************************************************************

***********************************************************************

2. Download en installeer Speccy.

Speccy is er ook in Nederlandstalige versie, bij de installatie (of update) kan je de taal wijzigen van Engels naar Nederlands ... als je op het driehoekje klikt, krijg je een uitrolmenu waarin je Nederlands kan selecteren.

Wanneer, tijdens het installeren van Speccy, de optie aangeboden wordt om Google Chrome of Google Toolbar "gratis" mee te installeren dien je de vinkjes weg te halen, tenzij dit een bewuste keuze is.

525a111b37ea3-Speccy.PNG

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan "Bestand - Publiceer Snapshot" en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht. Zo krijgen we een gedetailleerd overzicht van je hardware.

Meer info over deze procedure lees je HIER.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste,

Heb het programma BlueScreenView geinstalleerd, maar wanneer ik het open, krijg ik geen dump files of welke files dan ook te zien. Ben zelf naar de map gaan kijken, maar die is inderdaad leeg. Misschien omdat ik een nieuwe installatie van Windows heb gedaan?

De link van speccy is : http://speccy.piriform.com/results/IHGnDwkv8jBgwp5lWjcPYFL

grtz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien omdat ik een nieuwe installatie van Windows heb gedaan?

Een nieuwe installatie, maar van een illegaal geactiveerde Windows ... :dong:

Het spreekt voor zich dat we als forum niet in de problemen willen komen ... dus kunnen, willen en mogen we hier geen assistentie verlenen.

Op dit topic moeten we dus helaas een slotje plaatsen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.