Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Beste forum lezers.

Al vanaf de eerste keer dat ik het heb geprobeerd werkt mijn HDMI poort niet. Zelf heb ik al van alles geprobeerd.

Ook al is de kabel aangesloten (diverse verschillende geprobeerd), ziet mijn laptop hem niet.

Hoop dat iemand van jullie de juiste oplossing weet voor me want ik ben helemaal leeg met ideeen.

hieronder de gegevens van mijn laptop:

Productnaam: HP Pavilion g7 Notebook PC

Windows 7 Home Premium 64-bits Service Pack 1

video kaart: AMD Radeon HD 7520G

stuurprogramma: 13.301.1001.0 datum: 20-12-2013

als er meer informatie nodig is. vraag het en ik zet het erbij.

graag hoop ik dat iemand een oplossing heeft. Alle standaard dingen heb ik al geprobeerd.

Groet,

Maurice Mulder

Geplaatst:

Wat probeer je op die laptop aan te sluiten via de HDMI poort?

Stond Windows 7 bij aankoop op die laptop?

Hoe oud is je laptop want je vermeld vanaf de eerste keer..... dus is er nog garantie op je laptop?

Geplaatst:

Ter aanvulling op clarkie.

Download en installeer Speccy.

Speccy is er ook in Nederlandstalige versie, bij de installatie (of update) kan je de taal wijzigen van Engels naar Nederlands ... als je op het driehoekje klikt, krijg je een uitrolmenu waarin je Nederlands kan selecteren.

Wanneer, tijdens het installeren van Speccy, de optie aangeboden wordt om Google Chrome of Google Toolbar "gratis" mee te installeren dien je de vinkjes weg te halen, tenzij dit een bewuste keuze is.

525a111b37ea3-Speccy.PNG

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan "Bestand - Publiceer Snapshot" en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht. Zo krijgen we een gedetailleerd overzicht van je hardware.

Meer info over deze procedure lees je HIER.

Geplaatst:

Het probleem is dus dat je het beeld vanop je laptop totaal niet op je TV krijgt?

Zorg dat je TV aangesloten is op je laptop, klik dan met de rechtermuisknop op een lege plaats van je bureaublad.

Kies in het menu dat je dan krijgt voor schermresolutie.

Kan je daar het TV scherm terug vinden?

post-23245-1417706002,8115_thumb.jpg

Geef indien je probleem nog niet opgelost ook het volledig modelnummer van je laptop.

Geplaatst:

Helaas kan ik geen tv terug vinden. Als ik een tweede scherm wil activeren dan heeft die wel de vga connector maar niet de hdmi

post-50531-1417706002,931_thumb.jpg

Ook als ik de kabel aansluit en kijk bij de audio blijft die aangeven niet aangesloten.

post-50531-1417706002,9772_thumb.jpg

het model is: g7-2052sd

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.