Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

  • Reacties 20
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Voer even de onderstaande fix uit.

Download ProxyFix naar het bureaublad.

  • Dubbelklik op "ProxyFix.exe" om de tool te starten.
  • Geef ik het keuzescherm de letter "A" op en druk op enter.
  • Plaats het logje wat nu opent in het volgende bericht.

Geplaatst: (aangepast)

Download HostsXpert

Unzip het programma naar je Bureaublad.

Open de map en dubbelklik op Hoster.exe

Klik op "Restore Microsofts Original Hosts File"

Klik op "OK" en sluit het programma.

aangepast door kape
Geplaatst:

Hallo Kape,

Handelingen door mij uitgevoerd:

Download Hostsxpert 4.4

Resultaat Map Hostsxpert met oa als inhoud Hostsxpert.zip

PC boodschap Toepassing wellicht afhankelijk van andere gecomprimeerde bestanden.

Actie door mij pak alles maar uit.

Uitvoeren progr. Hostsxpert.exe

Geeft als output een logfiletje beginnende met: Dit is een sample hostfile etc.

Uitvoeren: Restore mshostsfile Press ok to restore Microsoft Original Hostsfile (OK)

Doe ik dit allemaal wel goed, omdat ik het programma hoster.exe niet kon vinden.

Na opnieuw opstarten PC nog steeds de zelfde problemen.

Vr.Gr.

Peter01

Geplaatst:

Hallo Kape,

Heb het idee dat het probleem iets te maken heeft met de hosts file.Deze gedisplayed via kladblok,inhoud 1 parameter nl. 127.0.0.1 localhost. Dit zou na raadplegen van de de microsoft helpfunctie op mijn pc normaal moeten zijn.

vr.gr.

Peter01


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.