Ga naar inhoud

overgaan van 32bits naar 64bits systeem in windows 8.1


Aanbevolen berichten

  • Reacties 27
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Ik weet helemaal niet hoe het komt, maar na al deze handelingen is het nog precies hetzelfde probleem met YouTube. In elk geval bedankt voor de moeite. Ik zal nog eens verder moeten zoeken.

Groetjes.

Geplaatst:

Malware is nu in ieder geval uitgesloten.

Om de gebruikte tools en de besmette herstelpunten te verwijderen, mag je dit nog uitvoeren:

Download 51a5ce45263de-delfix.pngDelfix by Xplode naar het bureaublad.

Dubbelklik op Delfix.exe om de tool te starten.

Zet nu vinkjes voor de volgende items:


  • Remove disinfection tools
  • Purge System Restore
  • Reset system settings

Klik nu op "Run" en wacht geduldig tot de tool gereed is.

Wanneer de tool gereed is wordt er een logbestand aangemaakt. Dit hoeft u echter niet te plaatsen.

Een collega zal je Speccy logje nog eens bekijken en je verder helpen met het Youtube probleem.

Geplaatst:

Voer eens een Speedtest uit en vergelijk de resultaten ervan met de resultaten die je zou moeten behalen volgens het abonnement dat je bij je provider hebt afgesloten ... ligt het resultaat van deze test in dezelfde grootteorde ? ...

Geplaatst:

Volgens Telenet zou mijn downloadsnelheid liggen tussen 27 en 29 Mbps en de upload tussen 3.6 en 3.8 Mbps.

Met de speedtest kreeg ik gisteren rond 20 u een downloadsnelheid van 14.89 en upload 3.61 Mbps, vandaag om 8:30u resp. 14.27 en 3.57 Mbps..

De downloadsnelheid ligt wel beduidend lager dan ik zou moeten behalen, de upload is vrijwel normaal.

Ik weet niet of dit een oorzaak kan zijn van mijn probleem, want op mijn smart TV en op mijn smartphone die verbonden zijn via WiFi komen de beelden wel vloeiend door.

Geplaatst:

De downloadsnelheid ligt wel beduidend lager dan ik zou moeten behalen, de upload is vrijwel normaal.

Hiervoor kan je je modem alvast al eens resetten, geeft dat verbetering ?

Nog een aantal bijkomende vragen:

- waar staat deze PC opgesteld ?

- je hebt twee browsers op je systeem: Internet Explorer en Firefox ... heb je dit probleem in beide browsers ?

- je Windows werd op 10 april geïnstalleerd ... sedert wanneer heb je last van het probleem ?

Geplaatst:

Het resetten gaf geen verandering maar ik heb nu geprobeerd met Windows Internet Explorer en daarmee gaat alles vlot. Ik heb nog Mzilla Firefox en Google Chrome, en met deze twee heb ik altijd haperingen in Youtube. Nu, het probleem is opgelost: Windows Internet Explorer gebruiken.

Bedankt in elk geval voor de hulp.

Groetjes

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.