Ga naar inhoud

Tablet & Phone e-mailaccount wijzigen

Tommie

Aanbevolen berichten

Hoi Tommy. We zijn het even aan het uitzoeken en komen snel met een antwoord terug. Ons gevoel zegt dat je prima het wachtwoord kunt wijzigen via de pc, en daarna deze opnieuw invoeren via de telefoon. We vragen het voor de zekerheid nog even na aangezien we het wel zeker willen weten. Je hoort nog van ons.

Groet

Alexander

Samsung webcare

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...

Dag Tommie.

Het is er inderdaad tussendoor geschoten, excuus. Heb je geprobeerd het wachtwoord te veranderen via de pc? Dit zou namelijk de oplossing moeten bieden. De app op de Galaxy S4 zou daarna om het wachtwoord moeten vragen. Mocht dit nu niet gebeuren dan zou een uninstall en herinstall ook kunnen helpen. Wij zijn niet bekend met situaties waarbij na deze stappen er geen wachtwoord door gmail meer wordt gevraagd. Maar mocht dit gebeuren, wat dus hoogst onwaarschijnlijk is, dan is er altijd nog als alternatief om een ander emailprogramma/app te gebruiken en de gmail hierin te laden.

ps dit probleem van geen wachtwoord vragen komt schijnbaar ook alleen voor bij sommige updates. Dus het is ook wijselijk om erop te letten dat je de laatste versie van de gmail app gebruikt, even via de app store controleren of je de laatste update hebt.

Laat je ons weten of dit gaat werken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry, ik was ingelogd maar voor dat ik klaar was met beantwoorden en nog vragen werd ik eruit gegooid uit beantwoorden en is al mijn getypte tekst weg en moest ik weer inloggen omdit te typen. Ik kom er nog op terug maar ben effe balen dat al mijn beantwoord tekst weg is. :eviltongue:

Tommie

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.