Ga naar inhoud

ialmrnt5


Aanbevolen berichten

Geplaatst:

dag,

ik krijg telkens problemen met het opstarten van nieuwe dvd's.

Melding: ialmrnt5, oneindige lus

Ik wil dit graag oplossen maar weet niet of het een virus betreft.

Bovendien heb ik NOD32, een goed virusprogramma.

Ik ben benieuwd of iemand dit kan helpen oplossen?

groet

Bertus Herman

Geplaatst:

Ik denk niet dat een virus de oorzaak is aangezien je een degelijk antivirus draaien hebt.

Ik denk eerder aan een corrupte driver of firmware.

Welke dvd lezer/brander heb je (merk, model,...)?

Probeer eerst de drivers opnieuw te installeren of up te daten.

Als dit niet helpt gaan we over op de firmware.

Geplaatst:

Dank jeKweezie.

Het is inderdaad geen virus.

Maar hoe download ik welke driver.

Ik heb een Dell Inspiron 9400

groet

Bertus Herman

Geplaatst:

Je moet proberen te achterhalen welke cd/dvd lezer/brander er in je systeem zit.

Afhankelijk daarvan kan je op de site van DELL zoeken naar de juiste drivers.

Dell België - startpagina - Computers, computerapparatuur, electronics en services. en dan onderaan bij support moet je drivers en downloads aanklikken. Je moet dan bepalen welk systeem je hebt en dan bij cd/dvd het juiste merk van cd/dvd lezer uitkiezen om de driver te downloaden.

Geplaatst:
dag,Melding: ialmrnt5, oneindige lus

Bertus Herman

Hoi Herman,

Begin eens met van de error een printscreen te maken en die hier neer zetten. Ik heb nog nooit gezien dat een errormelding zo kort was. En een beeldje zegt meer dan duizend woorden.

Joke

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.