Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

heb al veel mogelijkheden geprobeerd om op mijn nieuwe LT met W 8.1 het mail programma aan de praat te krijgen zonder resultaat. Heb een Windows account aangemaakt maar verder geraak ik niet, 't zal wel aan mij liggen. Kan er iemand de juiste procedure bezorgen? Grtjs Jos;-).

Geplaatst:

Zou het kunnen dat het hier over de App Mail gaat die standaard meegeleverd wordt met Windows 8?

post-23245-1417706022,9117_thumb.png

Die is echter zeer beperkt en kan niet overweg met POP3.

Best maak je gebruik van een ander programma zoals Windows Live mail (gratis), je kan het downloaden via deze link.

• 2 weken later...
Geplaatst:

het heeft wat geduurd maar hier ben ik weer, heb de instellingen bekeken op de site v Proximus en aangepast. Het heeft het volgende opgebracht: bij het opstarten en na te trachten een mail te verzenden krijg ik een melding dat er eerst mappen moeten gedownload worden v d site v Proximus, heb de PC een half uur laten lopen zonder dat er een eind aan kwam. Daarna getracht mijn bericht te verzenden maar krijg een foutmelding dat de instellingen niet kloppen maar in dat venster krijg ik niet de opgegeven instellingen te zien, daar staat nog steeds imap.skynet.be maar ik had proximus ingevuld zoals voorgeschreven, dus terug naar af. Grtjs Jos;-).

• 2 maanden later...
Geplaatst:

Je kan op windows 8.1 makkelijk bv http://www.emclient.com gebruiken om email te lezen.

Het is een gratis programma je moet het wel jaarlijks activeren door op een link te klikken.

Verder dan dat kan je maximaal 2 mail accounts toevoegen maar voor de meeste mensen is dat voldoende.

Probeer het eens het werkt goed op win 8.1

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.