Ga naar inhoud

internet explorer foutmelding

buul1963

Aanbevolen berichten

Sinds ik een nieuwe draadloze router heb geinstalleeerd krijg ik bij diverse pagina's van Internet Explorer een geel i-tje linksonder in het scherm van Internet Explorer en moet ik enkele malen de F5 knop indrukken om de pagina in zijn geheel te laden...

Iemand een idee?? Snelheid????

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met laptop geen probleem en wel met desktop wil zeggen dat je router toch goed is en dat het probleem bij je desktop zit.

Vermoedelijk bij die usb-stick voor de draadloze verbinding. Daarmee zijn vroeg of laat problemen.

Mijn advies: doe die usb-stick weg en haal een insteekkaart voor draadloos netwerk. Echt duur zijn die niet maar ze zijn wel stukken beter dan een usb-stick.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat gele i'tje onderaan wil meestal zeggen dat er een fout is opgetreden bij het laden van de pagina.

Je kan de instellingen van internet explorer van de laptop vergelijken met deze van de desktop om zeker te zijn dat ze hetzelfde zijn.

Als de fout zich dan nog voordoet, zit het niet bij internet explorer.

Ik blijf toch bij mijn eerste mening: die usb-stick. Er zijn veel mensen die daarmee problemen hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, dus geprobeerd i.p.v. USB-stickkie rechtstreeks op de kabel en inderdaad geen problemen meer.

En nu, is een ander stickkie de oplossing en zoja welke??

Ik mag er toch vanuit gaan dat dit stickkie, dat bij de router geleverd werd, naadloos met elkaar kunnen werken???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als er een cd met drivers bij dat stickje zat, kan je proberen die drivers opnieuw te installeren of te updaten.

Een ander stickje kan maar ik zou gaan voor een draadloos netwerkkaartje. Kaartje is krachtiger dan een stickje en het bereik is dus groter en het signaal beter.

Wel opletten dat dit kaartje de snelheid van je internetverbinding (en router) aankan of je gaat merkbaar snelheidsverlies hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

de reden dat het met een USB-stickje niet goed werkt is omdat er niet zoveel voltage op de USB-poort staat. dus dat hij met een minder goed signaal moet werken. met een insteek PCI kaart voor laptops is dit wel mogelijk. Want hier staat iets meer voltage op, en heeft ook veel meer aansluitpunten (of het kaartje ze ook allemaal gebruikt weet ik niet). Maar het kaartje kan veel beter werken op die manier... en nog een voordeel met een insteek PCI kaartje is dat je minder last hebt van uitstekende onderdelen. met een USB-stick heb je hier wel het probleem mee... stoot je ergens tegen is het mogelijk met een USB-stick dat hij afbreekt of de connectors los komen. Met een PCI insteek kaart is dit minder snel het geval. of je moet hem echt met harde kracht ergens tegenaan gooien of stoten. Maar meestal let je wel op wat je doet met een laptop.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.