Ga naar inhoud

na gebruik fotoserviceprogramma geen verbinding meer met internet.


Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Gebruik en Firefox en Chrome. Zelfde probleem bij beide browsers. Heb gedownload en geïnstalleerd AH fotoservice programma en ook Aldi fotosoftware programma. Als ik gebruik heb gemaakt van één van deze programma's en ik wil via een browser het internet op, dan lukt dat niet, noch bij firefox noch met chrome. De browser komt niet verder dan aangeven: verbinden. Ook kan ik mijn email niet meer ophalen. De computer moet weer worden opgestart en dan gaat alles weer normaal. Mijn beveiliging is via ziggo (f-secure); maar vlgs deskundigen bij ziggo ligt het niet aan de beveiliging. heeft u een suggestie?

Geplaatst:

Misschien toch best eerst controleren of malware voor problemen zorgt.

Download 51a5f5d096dae-icon_RSIT.pngRSIT van de onderstaande locaties en sla deze op het bureaublad op.

Hoe je controleert of je met een 32- of 64-bitversie van Windows werkt kan je hier bekijken.

Dubbelklik op RSIT.exe om de tool te starten.

  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Vervolgens wordt de "Disclaimer of warranty" getoond, klik vervolgens op "Continue"
  • Wanneer de tool gereed is worden er twee kladblok bestanden geopend genaamd "Log.txt" en "Info.txt" .

RSIT Logbestanden plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam "Log.txt" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden in de map ""C:\\rsit")
  • Het logbestand met de naam "Info.txt" wat geminimaliseerd is hoeft u niet te plaatsen. (Dit logbestand wordt enkel de eerst keer bij het uitvoeren aangemaakt).
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.

De handleiding voor het gebruik van RSIT kan je HIER bekijken en we hebben ook nog een instructievideo.

Geplaatst:

Heb je RSIT proberen uitvoeren als administrator?

  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.

Indien het niet lukt schakel de beveiliging dan even uit.

Geplaatst:

Rsit 32 blijft geblokkeerd ondanks dat ik firewal en virusscanner heb uitgeschekeld. RSIT staat toch ook voor Hijack? Ik heb dat programma gedownload en geprobeerd uit te voeren. Wie schetst mijn verbazing nu blijkt dat ook dit programma zorgt dat de internetverbinding niet lukt. Ook het programma (ook als administrator) wordt niet uitgevoerd.

Geplaatst:

Probeer eens RSIT uit te voeren in veilige modus.

Om in veilige modus te geraken dien je direct op de F8- toets te tokkelen als je de computer herstart.

Je krijgt dan onderstaand venster.

Selecteer veilige modus met netwerkmogelijkheden.

post-23245-1417706032,2049_thumb.jpg

Geplaatst:

Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's uit, mogelijk kunnen ze conflicteren met zoek.exe (hier en hier) kan je lezen hoe je dat doet.

Download 51a612a8b27e2-Zoek.pngZoek.exe naar het bureaublad (niet de .zip- of .rar-versie)

  • Wanneer Internet Explorer of een andere browser of virusscanner melding geeft dat dit bestand onveilig zou zijn kun je negeren, dit is namelijk een onterechte waarschuwing.
  • Dubbelklik op Zoek.exe om de tool te starten.
  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.

  {31264a33-a653-46c4-af49-1232c59a7da5};c
 C:\Users\Wilco\AppData\LocalLow\BS_Player_ControlBar_B;fs
 {1dad3af3-ef2f-4f64-ac4b-11789189fcb6};c
 C:\Program Files\Microsoft\BingBar;fs
 {3E532CE8-C6D9-4A10-8ACE-4348C96E8B6A};c
 C:\Program Files\FastestTube;fs
 {eec0f710-38b5-4aba-99bf-ec87564a4e13};c
 B96496BDCBE9D60B693EEE688C6986BC756C8358._service_run;s
 C:\Windows\tasks\AVG-Secure-Search-Update_JUNE2013_HP_rmv.job;f
 C:\Windows\tasks\AVG-Secure-Search-Update_JUNE2013_TB_rmv.job;f
 C:\Program Files\Mozilla Firefox\extensions\{B7DC7831-B684-4099-9778-C9E9F687256E};fs
 C:\Program Files\Mozilla Firefox\extensions\{CAFEEFAC-0016-0000-0035-ABCDEFFEDCBA};fs
 C:\Users\Wilco\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\o0g3l72o.default-1388916247328\extensions\ascsurfingprotection@iobit.com;fs
 C:\Users\Wilco\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\o0g3l72o.default-1388916247328\extensions\{31264a33-a653-46c4-af49-1232c59a7da5};fs
 C:\Users\Wilco\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\o0g3l72o.default-1388916247328\extensions\{E0B8C461-F8FB-49b4-8373-FE32E9252800},fs
 C:\Users\Wilco\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\o0g3l72o.default-1388916247328\searchplugins\duckduckgo.xml;f
 C:\Users\Wilco\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\o0g3l72o.default-1388916247328\searchplugins\ixquick-https---nederlands.xml;f
 [-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Browser Helper Objects\{1dad3af3-ef2f-4f64-ac4b-11789189fcb6}];r
 [-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Browser Helper Objects\{31264a33-a653-46c4-af49-1232c59a7da5}];r
 [-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Browser Helper Objects\{3E532CE8-C6D9-4A10-8ACE-4348C96E8B6A}];r
 [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\ShellExecuteHooks];r
 "{5AE067D3-9AFB-48E0-853A-EBB7F4A000DA}"=-;r
  emptyfolderscheck;delete 
startupall; 
filesrcm;

  • Klik op de knop "More options" en vink nu de onderstaande opties aan.
  • Do a Deep Scan

  • Auto Clean
  • De optie "Scan All Users" staat standaard aangevinkt.
  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht er geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw en klik op de knop zoek-results.log, de log verschijnt dan alsnog.
  • Post het geopende logje in het volgende bericht als bijlage.

Zoek.exe logbestand plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam "Zoek-results.log" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\\Zoek-results.log.)
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.