Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo, wij hebben een nieuwe Bbox3 van Belgacom sinds afgelopen woensdag!

Nu sinds die tijd werkt mijn Belking range extander niet meer,ik weet da ik er de nieuwe netwerksleutel moet inzetten maar weet dus nie hoe

heb al vanalles geprobeerd en gezocht maar jammer maar helaas ben ten einde raad, en zeker omdat ik haast geen bereik heb

met m'n tablet en smartphone beide Samsung!

Wie kan me hierbij helpen aub ?

Alvast bedankt voor jullie reacties

Geplaatst:

Normaal gezien hebt je WPS knop op de range extender en dat moet je minstens 15 seconde drukken tot de lampjes flikkeren.

Dan kan je opnieuw 2 seconde op WPS drukken en dan BBOX op WPS knop drukken.

Geplaatst: (aangepast)

Stegisoft, Ok tot daar begrijp ik het maar waar moet je dan de netwerksleutel ingeven?

Bij WPS is de netwerksleutel dezelfde als van de router.

Het zou wel kunnen dat je één signaal ziet voor router als range extender. (bij sommige modellen ziet je 2 signalen)

Stel dat uw netwerk signaal als naam MYNET is dan ziet je ook maar slechts 1 naam MYNET

aangepast door stegisoft
Geplaatst:

Stegisoft, heb gedaan wat je zei, dan blijft die belkin ff blauw pinken en de bbox ook maar dan gaat ineens die belkin dus oranje pinken wat dus wil zeggen geen verbinding! Wat wel op mijn tablet komt is dus die oude benaming van de belkin in ons geval bbox2.... maar als ik daar dan de netwerksleutel wil ingeven zegt die natuurlijk da die fout is pffffffff

En wat nu ? Weet je mss nog een andere oplossing? Alvast weer bedankt

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.