Ga naar inhoud

virus

Aanbevolen berichten

• Reacties 20
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Het eerste beeld toont een werkende StartUpLite met de melding dat er geen overbodige opstarters zijn.

Het tweede beeld toont me een melding van je Windows dat er een compatibiliteitsprobleem is met StartUpLite (hetgeen me verbaasd).

Vermits StartUpLite wel degelijk opgestart is, kunnen we die tweede melding negeren.

Extra nota... Zorg ervoor dat je Security software uitschakeld is tijdens het installeren en gebruik van E-Peek.

Dit omdat deze scanners bepaalde componenten die E-Peek gebruikt, onterecht zien als geïnfecteerd en Combofix zullen blokkeren.

Kijk hier indien je niet weet hoe je je Antivirus, Firewall en/of Antispywarescanner moet uitschakelen.

Download E-PeekSetup.exe naar je bureaublad.

Dubbelklik erop en volg de instructies.

Op het einde van de installatie, zal E-Peek opstarten.

Klik OK op het eerste scherm en vervolgens "Scan".

Post de log.

Opmerking: E-Peek vereist .Net 4.x .

Indien SQL CE 3.5 op je pc staat zal er een installatie volgen om te updaten naar SQL CE 3.5 SP2.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Veel onnodige opstarters zijn er niet, enkel 1:

Ga naar start > Uitvoeren en typ (beter kopie en plakken): msconfig en klik op OK.

Selecteer het tabblad opstarten en vink het volgende uit : [Adobe ARM] AdobeARM.exe

Sluit of door op Toepassen te klikken.

Je zal nu een klein vensterje zien te voorschij komen dat je vraag om nu te herstarten of later.

Kies voor Nu herstarten.

Voor de rest: Je pc is malwarevrij.

aangepast door Emphyrio
Link naar reactie
Delen op andere sites

Graag gedaan :-)

1) Je mag alle losse bestanden en tools die we hebben gebruikt verwijderen.

2) Om herbesmetting te vermijden, kan je deze tips eens nalezen:

Hoe VERMIJD ik virussen ??? en Hoe voorkom ik een nieuwe infectie?

3) Om je PC een snelle onderhoudbeurt te geven, kan je deze tips eens lezen: Computer Traag : Wat nu ?

4) Allerlei tips en hints kan je hier raadplegen.

Je mag het topic op "Opgelost" zetten. Dit doe je zo: PC Helpforum - Gratis hulp bij computer problemen - Welkom gids

Hebben we je goed geholpen? Overweeg eens een (vrijblijvende) donatie aan PC Helpforum :)

Emphyrio :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.