Ga naar inhoud

Firefox

jopke

Aanbevolen berichten

ja dat heb ik ook gedaan
Pffff ... dan zie ik niet meteen waar de blokkering van FF nog kan zitten. De bestanden zijn verwijderd en in principe heeft CCleaner zowel overgebleven bestanden en overgebleven registeringangen verwijderd.

Typ in je zoekvak bij Start eens regedit. Dan kom je uit in het register van je PC. En start daar via "zoeken" eens een opdracht met de naam Firefox. Benieuwd of je daar nog iets mee gaat vinden. Verder niets mee doen, alleen even laten weten of en waar je die melding nog ontdekt zou hebben ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Kape, ik wil het u niet moeilijker maken als dat het al is want nu is ook IE verdwenen en kan ik eigenlijk niets meer want ik heb geen andere browser meer.Ik ben nu met de pc van mijn vrouw bezig. Ik waardeer jullie hulp enorm.Ik was toch al een tijdje van plan om een nieuwe pc te kopen en wou wachten op windows 10.Ik zal dan nu maar gaan zien voor een nieuwe.Nogmaals bedankt voor uw deskundige hulp.

Mvg,Jopke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vreemd dat ook IE nu plots verdwenen is ... ???

Veel succes met de nieuwe aankoop. Dan sluiten we dit topic hier nu - noodgedwongen - maar af. Mocht je de andere PC ook willen laten nakijken, kan je best een nieuw topic aanmaken. Zo blijft alles overzichtelijk !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.