Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

[ATTACH]37547[/ATTACH]

- - - Updated - - -

Hm, juist nu na het installeren van Avast kan ik niet meer online naar yelotv kijken en krijg ik de melding locked.

http://yelotv.be/locked

Silverlight is nochtans geinstalleerd, cookies toegelaten ook en private browsing staat ook af. Kan dit door instellingen van anti-virus software komen? Enig idee?

log.txt

• Reacties 34
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

Zet de PC eens terug naar een herstelpunt vóór je AVAST hebt gedownload. Dit kan je via Systeemherstel. En bekijk dan eens of dit hetzelfde resultaat geeft ? Dat is de enige goede methode om te weten of de oorzaak bij AVAST ligt of niet ?

Geplaatst:

Maak eerst een nieuw herstelpunt. Download dan eens AVG Free ... en bekijk dan eens hoe dat afloopt. Je hebt toch nog altijd een herstelpunt om naar terug te gaan.

Geplaatst:

Hoe maak je zelf een herstelpunt? Dat zie ik precies niet meteen. Kan wel voorgaande herstelpunten selecteren enzo.

- - - Updated - - -

Hoe maak je zelf een herstelpunt? Dat zie ik precies niet meteen. Kan wel voorgaande herstelpunten selecteren enzo.

Ok gevonden, rest is voor morgen

Geplaatst:

Ok, heb terug Avast en voorlopig geen probleem met yelotv bekijken. Maar laat topic aub nog één dag open, voor als ik nu weer van die rommel zou krijgen. Alvast bedankt voor hulp tot dusver.

Geplaatst:

Ik krijg nu constant meldingen rechts onderaan dat Avast schadelijke websites of bestanden blokkeert. Ik heb het geluid al kunnen afzetten, maar kan ik die meldingen zelf ook afzetten?

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.