Ga naar inhoud

Op internet schieten deonge websites pagina's over mijn scherm

Aanbevolen berichten

• Reacties 23
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Het mailware programma blokkeerd de download van combifix wat kan ik hier aan doen sorry maar ik ben niet zo technisch ik moet alles vragen

hoe los is datdan nu op ??

.......

Extra nota... Zorg ervoor dat je Security software uitschakeld is tijdens het gebruik van Combofix.

Dit omdat deze scanners bepaalde componenten die Combofix gebruikt, onterecht zien als geïnfecteerd en Combofix zullen blokkeren.

Kijk hier indien je niet weet hoe je je Antivirus, Firewall en/of Antispywarescanner moet uitschakelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Bedankt voor je mail het wil bepaald niet lukken wat je vroeg, voor dat ik maar ook iets heb ingetikt of op geklikt schieten ze voorbij uit alle hoeken de pagina's ik ga nu weer eens proberen of ik die firewall krijg uitgeschakeld en wat moet ik daarna doen of gewoon het eerst de aanwijzigingen volgen van dat programma ? Nogmaals bedankt voor je geduld met mij.Daan hoor ik nog wel iets van je.

Peter Appelmans

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het firewall uitgeschakeld via AVG maar ik kan nergens die combifix downloaden wel combofix maar dat zal wel niet het zelfde zijn neem ik aan had ik er maar een beetje meer verstand van want dit schiet ook niet op voor jou dat geleur met dit en dat kun je niet in mijn PC inloggen en het van bij jouw uit oplossen gaat veel sneller denk ik (grapje) ik wacht maar gewoon weer af op jouw snelle reactie misschien lukt het toch wel ooit nog eens!

Peter

Link naar reactie
Delen op andere sites

maar ik kan nergens die combifix downloaden wel combofix maar dat zal wel niet het zelfde zijn neem ik aan

Zoals in mijn instructies staat is het ComboFix en de download link is daar ook. Je moet enkel klikken op "ComboFix" en de handleiding nauwgezet uitvoeren.

aangepast door Emphyrio
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Weer bedankt voor je mail maar helaas lukt het mij van geen kant het dowloaden van Combofix voor windows 7 (van Softonic) ik krijg de melding als ik op uitvoeren klik van "Combofix is not meant to run in compatibily mode". The programm shal now exit. Maar ik kan helaas geen Engels en begrijp er toeten nog blazen van sorry het is triest dat weet ik maar ik word nog steeds hartstikke gek van die troep op internet ik kan je nauwelijks een bericht terug sturen om deze site te openen en een bericht te plaatsen. Als ik geluk heb ongeveer 3 kwartier klikken en klikken tot ik je kan typen nu is het gelukt en ontvang je mijn bericht.

Met vriendelijk groet

Peter Appelmans

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Weer bedankt voor je mail maar helaas lukt het mij van geen kant het dowloaden van Combofix voor windows 7 (van Softonic)

Nergens in mijn instructies staat dat je ComboFix van Softonic (!!!!) moet downloaden.

Wil je aub mijn instructies aandachtig lezen en uitvoeren aub.

Als je dat hebt gedaan, kunnen we verder.

aangepast door Emphyrio
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.