Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Sinds enkele weken werk mijn laptop alleen nog met de kabel in het stopcontact en laadt de accu niet meer op. Vandaag is het helemaal gedaan; ik kan zelfs de pc niet meer aanzetten. Zou dit opgelost zijn met een nieuwe accu? of is er nog een ander probleem?

Geplaatst:

Ook zonder accu lukte het niet. Ik heb een andere lader gebruikt en dan lukt het wel. Wat wel eigenaardig is: de oorspronkelijke lader werkt nog wel want ik heb deze getest op mijn andere laptop. Ik vraag me dus af wat de oorzaak dan geweest is.

Geplaatst:

Als hij het met de originele lader niet doet maar met een andere lader wel dan zou ik even de accu terugplaatsen en kijken of de andere lader de accu wel oplaad. Is dat zo, dan is er blijkbaar iets met je lader aan der hand.

Beetje vreemd lijkt het wel, maar dat is altijd als je een storing niet begrijpt. Zodra het is opgelost zeg je achteraf: "Logisch":hmmmm:

Bv een snoertje dat soms een onderbreking geeft. Een connector die slecht contact maakt. Een losse connector op je moederboard dat soms slecht contact maakt.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.