Ga naar inhoud

Eigenschappen

rijon

Aanbevolen berichten

• Reacties 140
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

• 4 weken later...

ik ga even door op deze Krijg m ook niet gesloten

heb sinds kort dat een gedownloade nzb niet meer opent in spotnet

het vreemde is dat ik open met in de eigenschappen van de nzb niet gewijzigd krijg

deze staan sinds een week of twee ineens op Gemeenschappelijk DLL-bestand van Windows Shell

hoe kan dit en hoe krijg ik dit wel gewijzigd?

Ik heb spotnet en de nzb opende daar in altijd gelijk met SABnzbd

hen jij een tip

nzb.docx

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb sinds kort dat een gedownloade nzb niet meer opent in spotnet

het vreemde is dat ik open met in de eigenschappen van de nzb niet gewijzigd krijg

Ik heb spotnet en de nzb opende daar in altijd gelijk met SABnzbd

Welk bestand of .... zou er gedownload moeten worden als je die NZB gebruikt?

Waarom moet die NZB zowel tegelijk in spotnet en SABnzbd geopend worden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

"maar wij zijn er zo goed als zeker van dat het hier om illegale downloads gaat. Indien je een deftige verklaring kan geven, zal je (misschien) nog kunnen geholpen worden, maar wij vrezen dat hulp hier - wegend deze illegaliteit - niet meer zal kunnen. Antwoord maar eerst op de vragen van Clarkie en dan zien we wel verder. "

Hoezo illegale downloads Is van site waar mensen hun muziek en films en boeken neerzetten

Clarkie

Eerder was t zo dat als ik een (back up) NZB uit Spotnet downloadde dat ie ook automatisch in spotnet ging lopen omdat Sabnzb automatsch in spot verwerkt zat

Door omstandigheden opnieuw moeten installeren en nu worden die back nzb ook niet altijd meer zichtbaar in Spotnet

Ook al geschreven en document bijgevoegd dat die NZB’s een rare omschrijving hebben van :

Open met:  Gemeenschappelijk DLL-bestand van Windows Shell

En staat er ook ineens iets over beveiliging (zie bijlage)

nzb.docx

Link naar reactie
Delen op andere sites

"maar wij zijn er zo goed als zeker van dat het hier om illegale downloads gaat. Indien je een deftige verklaring kan geven, zal je (misschien) nog kunnen geholpen worden, maar wij vrezen dat hulp hier - wegend deze illegaliteit - niet meer zal kunnen. Antwoord maar eerst op de vragen van Clarkie en dan zien we wel verder. "

Hoezo illegale downloads Is van site waar mensen hun muziek en films en boeken neerzetten

Van wie komt bovenstaande tekst en op welke manier heb je die ontvangen? Via PB?

Welk bestand of .... zou er gedownload moeten worden als je die NZB gebruikt?

Op bovenstaande vraag kwam nog geen antwoord.

Gaat het om een film of muziek of ..........?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik het goed heb is dit de backup link voor de nzb van een John Wick, gebeurt wel meer dat de spotters er een backup link inzetten

Verder is dit geknipt uit de mail die ik kreeg van je collega Kape Kan helaas de mail niet bijvoegen dus dan de tekst eruit gehaald

Verder is het alleen ook een vraag hoe dat bij die eigenschappen zo komt te staan

rijon,

kape heeft gereageerd op het privégesprek "jouw mail inzake mijn topic eigenschappen".

kape zei:

Hallo Rijk,

Topic is terug geopend ... maar wij zijn er zo goed als zeker van dat het hier om illegale downloads gaat. Indien je een deftige verklaring kan geven, zal je (misschien) nog kunnen geholpen worden, maar wij vrezen dat hulp hier - wegend deze illegaliteit - niet meer zal kunnen. Antwoord maar eerst op de vragen van Clarkie en dan zien we wel verder.

KAPE

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.