Ga naar inhoud

Eigenschappen

rijon

Aanbevolen berichten

• Reacties 140
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

De instructie en het bestand zijn nu wel correct maar je krijgt geen toegang tot de mappen, zelfs niet als gebruiker met administratorrechten.

Probeer eens op te starten in veilige modus en dan inloggen met de account adminstrator.

Maak dan opnieuw het bestandje FixBackup.bat aan.

Open dan het opdrachtprompt.

Typ %userprofile%\desktop\FixBackup.bat en druk enter.

Als de instructie nu wel wordt uitgevoerd, herstart dan de pc in normale modus en log in met je eigen account.

Controleer dan of je de windows updates kan doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

We blijven ter plaatse trappelen zonder resultaat te boeken :(

Er blijven nog 2 optie over.

optie 1: Herstel naar de fabrieksinstellingen.

De procedure om dit te doen, staat normaal beschreven in de handleiding.

Daarmee breng je de pc terug naar de toestand zoals je hem kocht.

Dit betekent dat je alle sofware opnieuw moet installeren en dat je alle persoonlijke bestanden verliest.

Voor je hieraan begint, dien je dus al je persoonlijke documenten veilig te stellen op een externe drager.

optie 2: herstelinstallatie van windows.

Hiermee kan je de windows installatie herstellen zonder dat je software of persoonlijke documenten verliest.

Je hebt er wel een installatiedvd van windows voor nodig maar die heb je dus niet.

Je kan proberen om de installatiedvd (windows 7 met service pack 1) te lenen van iemand.

Als je kiest voor deze optie, zal ik je de werkwijze bezorgen zodra je de installatiedvd hebt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

in het ene document staat (denk ik) software voor windows 7 

gedownload van microsogft Ik weet niet of jij dit kan bevestigen

in het tweede staan de gebruikersaccounts op deze laptop

geen administrator account Ben ik blijkbaar zelf 

.hier heb ik persoonlijk nooit iets aan veranderd 

behalve gisteren even een account toegevoegd en toen dat niet de resultaten opleverde maar weer verwijderd

tijdelijk als standaardgebruiker

gedownload.docx

gebruikersaccounts.docx

Link naar reactie
Delen op andere sites

nadat ik je die twee schermpjes had toegestuurd had ik even gezocht ophandleiding

toen kwam deze te voor schijn

Console RAR-handleiding.lnk

Geopend met kladblok---> toegang geweigerd Dat is niet zo erg maar daar stond ales ineens op een mijn bureau blad als een .ink bestand 

aangepast door rijon
Link naar reactie
Delen op andere sites

En nu openen alle snelkoppelingen met kladblok?

Als je de de Windows Repair all in one nog hebt staan,kan je het volgende proberen.

Start  de Windows Repair op en ga naar de tab repairs.

Vink enkel de opties 12 en 23 aan.

Zet ook een vinkje aan de rechterkant bij Restart/Shutdown system when finished en selecteer vervolgens Restart System. 
Schakel je antivirusprogramma uit (zie Antivirus (tijdelijk) uitschakelen) en klik op Start Repairs.

Controleer na de uitvoering of de snelkoppelingen nu weer goed staan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.