Ga naar inhoud

Eigenschappen

rijon

Aanbevolen berichten

• Reacties 140
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

volgens mij wel maar waar kan ik dat echt goed zien

heb m van onderstaande microsoft site gehaald

https://social.technet.microsoft.com/Forums/windows/en-US/653d34d9-ac99-42db-80c8-6300f01f7aae/windows-7downloard

ik heb nog even verder gekeken en volgens mij kan t ook deze zijn

https://social.technet.microsoft.com/Forums/windows/en-US/c0e78d7a-883d-4caa-a8c0-1e127a14612a/windows-7-home-premium-download?forum=w7itproinstall

gaarne jouw tip en moet ik de upgrade doen of de custom???????????????? ( volgens door jou bijgevoegd schema de upgrade)

aangepast door rijon
Link naar reactie
Delen op andere sites

De Nederlandse versie van Windows 7 64-bit kan je hier downloaden. klik op deze link.

Volg ook de instructies op deze pagina om het ei.cfg-bestand te verwijderen uit het .ISO bestand zodat je bij installatie kan kiezen welke versie u nodig hebt.

Kies geen andere versie dan de versie waarvan je een sleutel-code hebt.

aangepast door Hensyr
Link naar reactie
Delen op andere sites

goedemiddag Kweezie Wabbit en Hensyr, na een lange zit gisteren v.a. vieren is de upgrade eigenlijk zonder zichtbare problemen verlopen.

daarna nog 170 Windowsupdates downloaden en installeren welke bijna allemaal zijn gelukt

heb echter wel een document bijgevoegd met blijkbaar wat "onderhuidse problemen"  en een debug.log bestand waar ik geen wijs uit wordt

misschien dat jullie mij daar nog mee kunnen helpen

Verder blijft ie bij opstart maar zeggen even geduld a.u.b. bezig met Windows te configureren

en is ie zeker wat trager geworden 

medlingen na de upgrade windows 7.docx

debug.log

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.