Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Packard Bell Easy Note LE aankoop 8 2013 assistance gevraagd .

Op 5 10 2014 krijg ik een Adobe Acrobat Reader Video Player driver update voorstel op bovenvermelde laptop.Ik stem toe. Plots duiken allerhande pop-ups op voor betaald opkuisen van de registery.Via programma's wijzigen/verwijderen kuis ik alle op die dag gedoawnloade programma's op.Sinds die dag kan ik geen enkele beveiligde verbinding of SSL verbinding meer maken met het internet ttz, geen telenet.webmail meer controleren, geen betalingen meer maken met de bank enz .Teneinde raad voerde ik vandaag een systeem-fabrieksinstelling -herstelling uit , maar dit brengt geen zoden aan de dijk.Iemand een idee hoe ik de toestand van voor 5 10 2014 kan herstellen ? Dank bij voorbaat.

Geplaatst:

Download 51a5f5d096dae-icon_RSIT.pngRSIT van de onderstaande locaties en sla deze op het bureaublad op.

Hoe je controleert of je met een 32- of 64-bitversie van Windows werkt kan je hier bekijken.

Dubbelklik op RSIT.exe om de tool te starten.

  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Vervolgens wordt de "Disclaimer of warranty" getoond, klik vervolgens op "Continue"
  • Wanneer de tool gereed is worden er twee kladblok bestanden geopend genaamd "Log.txt" en "Info.txt" .

RSIT Logbestanden plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam "Log.txt" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden in de map ""C:\\rsit")
  • Het logbestand met de naam "Info.txt" wat geminimaliseerd is hoeft u niet te plaatsen. (Dit logbestand wordt enkel de eerst keer bij het uitvoeren aangemaakt).
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.

De handleiding voor het gebruik van RSIT kan je HIER bekijken en we hebben ook nog een instructievideo.

Geplaatst:

Extra nota... Zorg ervoor dat je Security software uitschakeld is tijdens het installeren en gebruik van E-Peek.

Dit omdat deze scanners bepaalde componenten die E-Peek gebruikt, onterecht zien als geïnfecteerd en Combofix zullen blokkeren.

Kijk hier indien je niet weet hoe je je Antivirus, Firewall en/of Antispywarescanner moet uitschakelen.

Download E-PeekSetup.exe naar je bureaublad.

Dubbelklik erop en volg de instructies.

Op het einde van de installatie, zal E-Peek opstarten.

Klik OK op het eerste scherm en vervolgens "Scan".

Post de log.

Opmerking: E-Peek vereist .Net 4 Client Profile (of hoger)

Indien SQL CE 3.5 op je pc staat zal er een installatie volgen om te updaten naar SQL CE 3.5 SP2.

Geplaatst:

Opmerking: Alle tools steeds uitvoeren als admin.

De instructies die worden gegeven, zijn enkel geldig voor jouw PC.


Stap 1:

Malware scannen en verwijderen....

Installeer MBAM 2.0 (info & download link)

Start MBAM.

Klik bovenin het scherm van Malwarebytes Anti-Malware op Scan.

Kies in het scherm voor de bedreigingsscan en klik vervolgens op de knop Scan nu.

Voor het scannen wordt er altijd eerst automatisch gecontroleerd of er updates van de virusdefinities beschikbaar zijn,

indien er een update beschikbaar is, moet je deze eerst laten installeren.

Wanneer de scan gereed is en er bedreigingen zijn gedetecteerd krijg je hier een overzicht van.

Selecteer om allen in quarantaine te plaatsen.

Bij de melding dat uw computer opnieuw opgestart moet worden klik je op Ja.

Na herstart van de PC, indien Malwarebytes heeft gevraagd om de PC opnieuw op te starten, open Malwarebytes opnieuw.

Klik op de Historie knop bovenaan in het menu.

Klik vervolgens op de optie programmalogboeken en selecteer het Scanlogboek dat je wilt exporteren.

Dit is de laatste scan die je hebt gedaan (kan je zien aan de datum en tijd).

Selecteer deze om te bekijken.

In een nieuw venster dat zal openen zal je de resultaten van je scan zien.

Onderaan, selecteer ofwel om te exporteren als tekstbestand en geef het tekstbestand een naam, bijvoorbeeld mbamlog.

Ofwel kan je selecteren om te kopieren naar het klembord, zodat de inhoud van de log naar je klembord wordt gekopieerd en je die zo in je volgende post kan plakken.


Stap 2:

Controle op slechte toolbars...

Download AdwCleaner by Xplode naar je Bureaublad.


  • Sluit alle openstaande vensters
  • Start AdwCleaner
  • Klik op Scannen
  • Klik op Verwijderen

Alle icoontjes verdwijnen van het Bureaublad,dit is normaal

Je PC word opnieuw opgestart en er een opent een logfile (C:\ AdwCleaner\AdwCleaner[xx].txt

Post deze inhoud hier op het Forum.

Enkel de log na de "Verwijderen" optie heb ik nodig.

Vergeet niet om je "smileys" uit te schakelen.

Als je Startpagina ook gehijackt was,stel dan de zoekmachine opnieuw in.

Deze word standaard door AdwCleaner terug gezet naar Google.com

Geplaatst:

Beste Moderatoren,

Hierbij de twee gevraagde logs.

Mijn computer werkt merkelijk vlotter.

Er komt in de rechter benedenhoek wel elke keer een irritant Malwarebyte Anti-Malware venster opdoemen wanneer ik een programma bv Adware Cleaner wil downloaden.

Ook mijn Avira antisoftware zaagt voor een betalende upgrade om mijn PC sneller te laten opstarten.

Mag ik nu wanneer IE , Google Chrome, Firefox , Adobe, Silverlight voor een update vraagt die laten uitvoeren of moet ik nog steeds weigeren.

Is het aan te raden om e SRIT,Epeek, malwarebyte en Adwarecleaner software te verwijderen of moeten sommige toch beter blijven staan om een regelmatige scan uit te voeren?

Thanks for your support .

mbamlog.txt

AdwCleaner[S0].txt

Geplaatst:

Even bij je topic blijven tot ik je pc "clean" verklaard heb ;)

Mijn naam is Emphyrio (niet Moderator) ;-) :-)

Download of Update Ccleaner

Start CCleaner op.

  • Run Ccleaner en klik in de linkse kolom op Opties
  • Selecteer het tabblad Geavanceerd
  • Haal het vinkje weg voor Verwijder alleen bestanden in Windows Temp-systeemmap die ouder zijn dan 24 uur
  • Selecteer het tabblad Instellingen
  • Haal het vinkje weg bij "Computer automatisch schoonmaken...."
  • Klik in de linkse kolom op Cleaner.
  • Klik dan achtereenvolgens op Analyseer en Schoonmaken.
  • Klik vervolgens in de linkse kolom op Register
  • Klik op Scan naar problemen.
  • Op de vraag of je een backup wil maken van het register, klik je "Ja".
  • Als er fouten gevonden worden klik je op de middelste knop: Herstel alle geselecteerde fouten en OK

.


Post eveneens een verse E-Peek log aub.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.